سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: در ابلاغیه جدید وزیر راه و شهرسازی کارخانه های تولید‌کننده آسفالت کشور که با این وزارتخانه طرف قرارداد هستند از اول مهر ماه سال جاری باید ...

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سید محمود فاطمی عقدا درنشست خبري امروز خود با بيان اينكه این مرکز پس از ادغام دو وزارتخانه‌ راه و ترابری و مسکن و شهرسازی با مأموریت‌های جدید شکل گرفته است گفت: اولین مأموریت جدید مرکز تحقیقات راه و شهرسازی ارزیابی علل اضمحلال زودرس آسفالت در راه‌های کشور در اقلیم مختلف است

وي در ادامه اظهار داشت: پیرو این ارزیابی، وزیر راه و شهرسازی مأموریت داد تا کمیته استانداردیابی در وزارت راه و شهرسازی شکل گیرد که در ارزیابی‌ها کیفیت پایین و خرابی‌های زودرس آسفالت‌ها و نبود تخصص لازم نیروی انسانی فعال در کارخانه‌های آسفالت سازی از مؤلفه‌های مهم شناخته شد.

فاطمی عقدا ادامه داد: در ابلاغیه جدید وزیر راه و شهرسازی در هفتم تیر ماه جاری، مقرر شد تا ظرف سه ماه 50 درصد 718 کارخانه آسفالت طرف قرارداد با وزارت راه و شهرسازی گواهینامه فنی و تضمین کیفیت را از مراکز آموزش و فنی و حرفه‌ای اخذ کنند.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خاطرنشان كرد: چنانچه این کارخانه‌های آسفالت سازی تا اول مهر ماه موفق به اخذ گواهینامه‌های لازم نشوند از فهرست قرارداد بخش راه کشور حذف خواهند شد و پیمانکاران حق ندارند از آنها خرید کنند.

وي ياد آور شد: در مرحله اول این ابلاغیه به 50 درصد 718 کارخانه آسفالت ارسال شد و 50 درصد باقیمانده در قدم بعدی استانداردسازی و صدور گواهینامه قرار خواهند گرفتس/.

برچسب ها: راه ، شهرسازی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار