کاروان اعزامی شمشیربازی اردبیل به مسابقات قهرمانی کشوری مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل در چهارمین سال فعالیت شمشیربازی استان اردبیل، شمشیربازان نوجوان و جوان اردبیلی با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و پنج مدال برنز در بخش پسران، قدرت خود را به رخ همگان کشیدند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بخش پسران در محل مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار شد که پس از پنج روز رقابت نزدیک و سنگین، تیم های شمشیربازی اردبیل خالق شگفتی شدند و با پشت سر گذاشتن حریفان سرشناس خود، در جمع سه استان برتر کشور قرار گرفتند.

مسابقات در بخش نوجوانان در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد و در بخش انفرادی امیررضا کنعانی ملی پوش قدر شمشیربازی استان توانست با قدرت تمام و شکست با فاصله حریفان با اقتدار قهرمان نوجوانان کشور در اسلحه اپه شود.

در قسمت تیمی هم تیم نوجوانان اپه استان پس از یک دور استراحت، با شکست تیم‌های خراسان جنوبی و فارس در بازی نهایی به دیدار تیم قدر اصفهان رفت و در یک بازی حساس و نفسگیر مغلوب این تیم شد و نایب قهرمانی مسابقات را بدست آورد.

به این ترتیب تیم‌های شمشیربازی نوجوانان استان اردبیل با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز و کسب 187 امتیاز رده سوم نوجوانان کشور را به خود اختصاص داد.

در بخش رقابت‌های جوانان شمشیربازی کشور نیز در قسمت انفرادی امیررضا کنعانی با شکست کلیه رقیبان، در مرحله نیمه نهایی برابر سامان آزادیان حریف قدر همدانی خود با نتیجه 14 بر 15 شکست خورد و گردن آویز برنز گرفت./س

برچسب ها: اردبیل ، تیم ، شمشیربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.