محمد شیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اجرای وسیع عملیات پیاده روسازی و روکش آسفالت در معابر شهری شمال تهران از شرکتهای حفار خواسته شده است هرچه سریعتر در محورهای اعلامی عملیات حفاری را انجام و به اتمام برسانند تا عملیات عمرانی آغاز شود.
وی بیان کرد: به دلیل عدم انجام کار کارشناسی به هنگام مرمت نوارهای حفاری توسط شرکتهای خدمات رسان، امسال هزینه های مربوط به مرمت از این شرکتها گرفته شده و معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک متولی این امر شده است تا با رعایت زیر سازهای مناسب حفاریها را پر کرده و عملیات عمرانی را اجرا کند.
شیری تصریح کرد: بزرگترین ساخت و سازهای شهر تهران در این منطقه در حال انجام است که تردد های بیش از اندازه وسایل نقلیه سنگین از قبیل جرثقیل، کامیون باعث از بین رفتن زودهنگام آسفالت معابر می شود.
وی گفت: بارش زودهنگام برف در این منطقه نسبت به سایر مناطق و پخش شن مخصوص منجر به کاهش عمر مفید آسفالت می شود که در صدد هستیم جایگزین مناسبی برای آن پیدا کنیم تا آسفالت کمتری به سطح معابر برسد/ف