فرماندار كوثر گفت: 22 طرح كشاورزی در این شهرستان امسال اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل سیدسعدالله رییس ساداتی امروز در نشست كارگروه توسعه كشاورزی شهرستان كوثر افزود: این طرح ها شامل پرورش دام ، زنبورداری و احداث و اصلاح باغ است.

وی با بیان این كه برای اجرای این طرح ها بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته گفت: با بهره برداری از این طرح های كشاورزی زمینه اشتغال 20 نفر فراهم می شود.

رییس ساداتی افزود: با توجه به پتانسیل های مناسبی كه در زمینه كشاورزی و منابع آب در شهرستان كوثر وجود دارد انتظار است كه طرح های بیشتری در جلسات آینده كارگروه به تصویب برسد.

وی افزود: اجرای طرح های توسعه بخش كشاورزی پایه اقتصاد كشاورزی است و با حمایت از روستاییان و اشتغال فارغ التحصیلان بخش كشاورزی تحول عمیق و بنیادین در ایجاد اشتغال و رفع بیكاری به وجود می آید.

فرماندار کوثر توسعه بخش كشاورزی را توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر اشتغال دانست و گفت: شهرستان كوثر استعداد فراوانی در بخش كشاورزی و دامداری دارد.

وی با مهم ارزیابی كردن توسعه صنایع تبدیلی كشاورزی در این شهرستان افزود: در بخش صنایع تبدیلی مانند صنایع بسته‌بندی ، نگهداری و میوه‌ها نیاز به همكاری و توجه بیش از پیش مسوولان استانی است./س

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.