نخستین همایش بین المللی و بین رشته ای هنر، زبان و تکنولوژی با هدف ارتقاء مشارکت و همکاری ملی در مشهد کار خود را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی خبری با بیان این مطلب گفت: برگزاری این همایش فرصتی برای تبادل نظر پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و تمام علاقه مندان به حوزه های هنر، زبان و تکنولوژی ایجاد می کند تا مقالات و دستاوردهای یکدیگر را تجربه کنند.

دکتر عیسی کشاورز ارتقاء مشارکت و همکاری ملی برای تلفیق هنر زبان و تکنولوژی و افزایش توان ملی در حوزه های هنری را از اهداف اصلی این همایش عنوان کرد و افزود: کاربرد هنر در آموزش و و یادگیری زبان، هنر، روش شناسی، ترجمه متون و واژگان هنری، کاربرد تکنولوژی و یادگیری آن یادگیری هنر از محورهای این همایش است.

وی بیان کرد: ارائه ی شفاهی، ارائه به صورت پوستر و ارائه ی مجازی از روش های حضور جوانان در این همایش می باشد.

کشاورز تبیین جایگاه تکنولوژی در حوزه های هنر و زبان را مهم دانست و اظهار کرد: ایجاد ارتباط و تعامل بین اندیشمندان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان در حوزه های هنر، زبان و تکنولوژی از دیدگاه های جدید و اهداف دیگر این همایش سه روزه است.

وی همچنین از پیش بینی 35 درصدی مقالات از سراسر کشور در همایش امسال عنوان کرد و گفت: این همایش در 4 سالن هتل پردیسان مشهد با حضور 550 محقق و پژوهشگر از       تیرماه به مدت سه روز برگزار می شود ./س

برچسب ها: همایش ، هنر ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.