مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: باید با دقت فراوان در پرورش دانش آموزان بسیجی کشور وارد عمل شد چرا که آینده نظام به وسیله 6 میلیون دانش آموز بسیجی امروز تامین می گردد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت الاسلام کدخدایی در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی کشور در مشهد با بیان این مطلب افزود: آمار 36 هزار شهید دانش آموزی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیانگر این نکته است که بیش از 70 درصد رزمندگان زمان جنگ را نوجوانان و جوانان اقشار مختلف تشکیل داده اند.

وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ناتوی فرهنگی خاطرنشان کرد: در بحث مقابله با پیامدهای مخوف و مخرب جنگ نرم در کشور موثرترین و مهم ترین وظیفه مبارزه با تهدیدات نرم بر عهده خانواده بسیج و به ویژه بسیج دانش آموزی است.

کدخدایی در ادامه عنوان کرد: دشمن در جنگ نرم فکر نوجوانان و جوانان ما را با حرکت نرم و نامحسوس تخریب می کنند آن گاه است که می بینیم در خانواده های مذهبی و متدین که تلاش کردند جلوی هرگونه عامل فساد را به خانه بگیرند چون فضای جامعه مسموم است جوانان با ظاهری که نشان از فرهنگ بی هویت غرب است ظاهر می شوند.

وی گفت: در طی 20 سال گذشته در مقوله فرهنگ معنوی و ملی کم کاری زیادی شده و اکنون که خطر سقوط جوانان و نوجوانان جامعه بیشتر شده باید مدیران فرهنگی بسیج و آموزش و پرورش و خانواده با توان مضاعف با استعانت از ائمه معصومین و با توکل بر خداوند تلاش کنند تا شاهد انقلابی دوباره در عرصه تحول فکری نوجوانان و جوانان کشور باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان اظهار کرد: مأنوس ساختن نوجوانان و جوانان با شهدای ایثارگر و فداکار دانش آموز به وسیله شیوه های خلاقانه یک گام کاملا موثر در این زمینه است. /س

برچسب ها: دانش آموز ، بسیجی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.