رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: طبق برنامه ریزی های کارشناسانه، مقرر گردیده که تا پایان سال جاری 500 حوزه فرهنگی به شبکه اینترنتی شباب بسیج دانش آموزی کشور اضافه شود.

سرهنگ حسین ممتحن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با بیان این مطلب افزود: در شرایط کنونی جهان و با توجه به جنگ رسانه ای حاکم که دشمنان از طریق محیط های مجازی فکر و ذهن جوان ایرانی را هدف قرار می دهند، بسیج دانش آموزی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آماده است تا از طریق فضای مجازی با دشمن مقابله کند.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن موضوع وبلاگ نویسی در بین بسیجیان و به ویژه دانش آموزان بسیجی اظهار کرد: افزایش سایت های مثبت و ارزشی و ترویج وبلاگ نویسی در بین دانش آموزان بسیجی البته با جذابیت بالا عامل بازدارنده و قدمی مؤثر در مواجهه با سیاست های غربی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در ادامه گفت: البته باید در زمینه ورود نوجوانان و جوانان به فضای مجازی مدیریت درستی از جانب مدیران و فرماندهان بسیج صورت گیرد بر همین اساس تقویت واحدهای صالحین دانش آموزی و مشارکت مدیران را در موضوع آموزش فضای مجازی حرکتی مثبت است.

ممتحن با بیان این که در سال گذشته بیش از 60 درصد از دانش آموزان نوجوانان و جوانان جذب این نهاد فرهنگی شده اند تصریح کرد: در سال جاری طوری برنامه ریزی شده که میزان جذب به 64درصد افزایش یابد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به شعار سال گفت: کیفی سازی شبکه های مدیریت رده های بسیج دانش آموزی، به کارگیری و انتصاب افراد شایسته، کیفی سازی حلقه های صالحین، گسترش و جذب دانش آموزان بسیج ابتدایی و طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی دقیق از جمله مهم ترین برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی می باشد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.