معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: علت دشمنی غربی‏ها با جمهوری اسلامی ایران، در ماهیت نظام است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در جمع پاسداران و سرگروه‏های حلقه‏های معرفتی و فرماندهان بسیج اظهار داشت: همه دشمنی‌ها علیه کشور در این بوده که نظام ما جمهوری اسلامی است و مردم ما پایبند به ارزش‏ها هستند.

وی با اشاره به موضوع  وظایف سپاه در سال 91 مبنی بر ارتقای شایستگی پاسداران و احیای امر به معروف و نهی از منکر و کیفی‏سازی حلقه‌های معرفتی صالحین گفت: ملت ایران انقلابی بزرگ کردند و این انقلاب دشمنان زیادی دارد.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب بنایی را نهاد و کاری بزرگ انجام داد که خیلی از فضلا و ادبا در طول تاریخ نتوانستند آن را در عمل پیاده کنند.

وی بیان داشت: امام (ره) نه تنها توانست حکومت اسلامی را به عنوان الگو و نظام ولایت فقیه را به عنوان آرمان الگو پیاده کند، بلکه این الگو در سراسر دنیا اسوه قرار گرفت و دنیا باید امروز از آن الگوبرداری کند و امروز بعضی از کشورها از تجارب جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

هراسانیان اظهار داشت: انقلاب ما فرهنگی است و اعتقاد داریم که اسلام برترین دین است و هیچ دینی برتر از آن نیست؛ بنابراین باید برروی پای خود استوارتر باشیم و اسلام و حکومت اسلامی را پاس بداریم.

مسئول کانون بسیج حقوقدانان شاهرود نیز در ادامه اظهار داشت: اگر بخواهیم اجتماع سالم داشته باشیم، باید این اجتماع را در داخل خانواده شکل دهیم.

علی سعیدی گفت: علم حقوق شامل مهارت‏هایی است که انسان می‏آموزد و به انسان، در جامعه امروزی کمک می‌کند که رو به پیشرفت حرکت کند.

وی با تاکید بر آشنایی افراد با حقوق فردی افزود: خانواده به عنوان پایگاه اجتماعی برای اعضای خویش است و انسان در خانواده حق را یاد می‏گیرد و با حقوق خود آشنا می‏شود و این حق باید با اعتقاد افراد همراه باشد و فرد را متعهد به اخلاق الهی بار بیاورد.

سعیدی با نگاه به نقش پر رنگ مادر و زن به عنوان رکن اصلی در خانواده تاکید کرد: کسی که مردم جامعه را می‏خواهد خوب تربیت کند، کسی است که بی‏زبان صحبت می‏کند و در عمل کار انجام می‏دهد و این فرد کسی جز مادر نیست.

وی افزود: اگر بخواهیم اجتماع سالم داشته باشیم، باید این اجتماع را در داخل خانواده شکل دهیم و این میسر نمی‏شود جز با ارتباط متقابل و درست همسران که لازمه تربیت دینی فرزندان است.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ما باید با مسائل حقوقی خانواده آشنایی پیدا کنیم، چرا که اول برای حفظ نظم و تنظیم روابط اجتماعی و دوم برای بهره‏گیری مطلوب از امیال و خواسته‏های مشترک و سوم برای جلوگیری از تضادها و جلب منفعت‏ها این موضوع لازم است./ج1

برچسب ها: سمنان ، جمهوری ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.