مشهد میزبان پانزدهمین دوره آموزشی مهارت های تخصصی 800 فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی 32 استان کشور است.

مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: این همایش تخصصی آموزشی پنج روزه در قالب سه بخش اجلاسیه، برگزاری کلاس های تخصصی هم اندیشی و کارگاه آموزش عملی فضای مجازی با هدف ارائه راهکارهای مناسب و موثر در جهت ارتقاء بخش برنامه سال جاری این سازمان در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری برگزار می گردد.

ولی ا... نادرپور با بیان این که در دوره های آموزشی امسال از بهترین اساتید سیاسی و کارآزموده ترین مسئولان درون سازمانی و مدیران عقیدتی برای برگزاری کارگاه آموزشی استفاده می شود خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی یکی از مجموعه هایی است که حکم اساسی و مادر در خانواده بسیج مستضعفین کشور دارد، بر همین اساس توجه به عملکرد مدیران و فرماندهان این شاخه از بسیج و همچنین اجرای طرح های کاربردی ویژه استفاده در برنامه های بسیج دانش آموزی از اهمیت خاصی برخوردار است که در حاشیه این گونه اجلاس ها طراحی و تهیه می گردد.

دبیر اجرایی پانزدهمین دوره آموزشی مهارت های تخصصی فرماندهان حوزه های مقاومت دانش آموزی سراسر کشور ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی آموزش کارگاهی این دوره توجه به مقوله آموزش در فضای مجازی و بحث ترویج وبلاگ نویسی و تقویت سایت های ارزشی بسیج دانش آموزی است.

وی گفت: در پایان این دوره پنج روزه که از 26 تیرماه آغاز شده است، فرماندهان بسیج دانش آموزی سراسر کشور گواهی نامه قبولی دریافت می کنند /س

برچسب ها: بسیج ، همایش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.