شهردار تهران گفت: فاز اول خط حرم_ پرند که شامل ایستگاه شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی(ره) می شود تا پایان سال 91 به بهره برداری می رسد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف در بازدید از ایستگاه متروی شهر آفتاب گفت: با توجه به موقعیت فرودگاه و جابه جایی هزاران مسافر در طول روز این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار تهران، اظهار داشت: این پروژه به طول 50 کیلومتر در دو فاز و چهار ایستگاه طراحی شده که طی 6 ماه اول سال 92 به بهره برداری می رسد.

قالیباف ادامه داد: فاز اول این پروژه از ایستگاه شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی(ره) به طول 32 کیلومتر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و همچنین فاز دوم به طول 18 کیلومتر از ایستگاه فرودگاه امام به پرند متصل شده وطی 6 ماه نخستن سال 92 به بهره برداری می رسد.

شهردار تهران در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مشکل اصلی شهرک های اقماری اطراف تهران حمل و نقل است بنابراین احداث مترو به این شهرک ها به شهرداری تهران واگذار شده است و پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه اصلی ترین دغدغه ما در بحث حمل و نقل عمومی در این نقطه از استان برطرف شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار