رئيس اداره کل فناوري اطلاعات بانک سپه از فراهم شدن امکان پرداخت غيرحضوري اقساط تسهيلات در اين بانک خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه ، حسين رياحي گفت : بر اساس طرح پرداخت اقساط تسهيلات به صورت غيرحضوري، گيرنده تسهيلات مي تواند با مراجعه به شعبه، تکميل فرم و معرفي يک حساب متمرکز يا غيرمتمرکز، به بانک اين اختيار را بدهد تا در سررسيد معين به منظور کسر قسط يا اقساط از حساب معرفي شده برداشت کند.

وي افزود: با فراهم شدن اين شرايط، مشتريان مي توانند در هر زمان و مکان از هر درگاه براي تکميل موجودي حساب معرفي شده خود بابت تسهيلات اعطايي براي پرداخت اقساط اقدام کنند.

وي اضافه کرد : انواع سپرده هاي قبلي يا جديد قابليت استفاده در طرح را دارند اما  به دليل برخي محدوديت ها و ماهيت آنها، سپرده جاري طلائي، سپرده هاي بلند مدت و سپرده هايي که براي واريز سود آنها تعريف شده باشند و سپرده هاي متصل به سفرکارت و بن کارت ، مشمول اين طرح نمي شوند.

رياحي در باره سود متعلقه به حسابهاي معرفي شده در اين طرح گفت: اگر چنانچه سپرده معرفي شده جزء سپرده هاي سوددار باشد ، واريز سود طبق روال معمول صورت مي گيرد.

وي همچنين به پرداخت اقساط online از همه شعب اشاره کرد و گفت: در اين حالت مشترياني که تمايلي به استفاده از طرح پرداخت غيرحضوري اقساط ندارند ، مي توانند با مراجعه به يکي از شعب بانک سپه فارغ از شعبه اي که تسهيلات گرفته اند،براي پرداخت اقساط خود اقدام کنند./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
پرداختن
آخرین اخبار