مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز تحریم های داخلی و عدم هموار بودن مسیر را از مهمترین مشکلات پیش روی این شرکت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، علیرضا کاظمی در نشست با مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده لوله های نفت و گاز، پتروشیمی و آبرسانی در خاورمیانه توانسته خدمات ارزنده ای به طرح های ملی نفت، گاز و پتروشیمی ارائه دهد.
وی با اشاره به پتانسیل های موجود در شرکت لوله سازی اهواز، تصریح کرد: در این شرکت با تلاش های صورت گرفته توانستیم کلیه تحریم ها را دور بزنیم و این راه به خوبی طی شده است.
 
کاظمی با تاکید بر اینکه مشکل ما تحریم ها و قوانین دست و پا گیر داخلی است، افزود: لوله سازی اهواز در یک سال و نیم گذشته توانسته به رغم تحریم ها و ناملایمات بسیار گام های بلندی بردارد.

وی به تولید لوله های اسپیرال در این شرکت در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: این کارخانه برای نخستین بار در جنوب کشور با ظرفیت 230 هزار تن لوله در سال به همراه پوشش پلی آرتان و اپوکسی مایع برای کامل شدن سبد محصولات این کارخانه و تامین نیاز بازار کشور احداث شده است.

کاظمی با بیان اینکه با احداث این کارخانه، بخشی از نیازهای کشور تامین می شود، افزود: تامین لوله های پروژه عظیم آب غدیر در این کارخانه نیز مراحل نهایی خود را طی می کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه کارخانه پوشش داخلی این شرکت بیش از پنج سال تعطیل شده بود، تصریح کرد: برای راه اندازی این کارخانه با توان دو میلیون مترمکعب در سال، پیمانکاران خارجی یک میلیون یورو درخواست کردند که مهندسان شرکت لوله سازی اهواز با 60 میلیون تومان اقدام به راه اندازی آن کردند و در این راه حدود 1.5 میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

کاظمی با اشاره به اعتماد و خودباوری ایجاد شده در مجموعه شرکت لوله سازی اهواز، گفت: اشتغالزایی، صرفه جویی ارزی و ریالی و اجرایی کردن طرح های ملی از دستاوردهای این شرکت است.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به توانایی این شرکت در تامین نیازهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، اظهار کرد: مجاورت و نزدیکی به این شرکت علاوه بر تمام توانایی های موجود می تواند منجر به صرفه جویی مطلوب و سرعت در انجام تعهدات را به دنبال داشته باشد./س
برچسب ها: مشکل ، لوله سازی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.