تيم خوزستان در مسابقات قهرماني فوتبال دستي جوانان كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازد.



مهرداد چراغي مسوول كميته فوتبال دستي استان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان  اظهاركرد: اين رقابت‌ها از روز پنجشنبه (29 تيرماه) به مدت دو روز و به ميزباني تهران برگزار خواهد شد.

 

وي عنوان‌كرد: اين رقابت‌ها به صورت انفرادي و تيمي انجام خواهد شد. در دوره قبلي اين مسابقات در رده ‌سني بزرگسالان بيش از 37 تيم حضور پيدا كرده بودند.

 

مسوول كميته فوتبال‌دستي استان گفت: براي اولين‌بار است كه تيم فوتبال دستي جوانان ما در اين مسابقات شركت مي‌كند و تيم استان متشكل از هفت بازيكن است.

 

وي بيان‌كرد: تعداد زيادي از بازيكنان را كه قرار است به اين رقابت‌ها اعزام كنيم از ايذه هستند كه شرايط امكاناتي خوبي براي تمرين كردن نداشته‌اند. براي پيشرفت‌مان در اين رشته لازم است امكانات‌مان مهيا باشد.

 

چراغي ادامه‌داد: چند ماه است كه اين رشته را در استان راه‌اندازي كرده‌ايم و رييس انجمن‌هاي ورزشي استان، ما را بسيار حمايت كرده است ولي مشكل، نداشتن ميز بازي است. شرايط ما مثل اين است كه يك فوتباليست را در يك اتاق تمرين دهند و بعد از او بخواهند در زمين چمن بازي كند.

 

وي خاطرنشان‌كرد: از اداره ورزش و جوانان ايذه مي‌خواهيم كه باتوجه به اين‌كه تيم فوتبال دستي اين شهرستان در مسابقات استاني جوانان و بزرگسالان به ترتيب نايب‌قهرمان و قهرمان شده‌ است، شرايط لازم را براي اين تيم‌ها فراهم كند./ع

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.