معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: با تلاش‌های جدی امور فرهنگی و حوزه نشریات و مطبوعات در حال حاضر بخش نشریات این دانشگاه در تراز یک کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی گفت: اکنون 60 عنوان نشریه دانشجویی در دانشگاه لرستان به چاپ می‌رسد که این آمار برتر این دانشگاه در سطح کشور را به خوبی نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: تاکنون حوزه نشریات و مطبوعات دانشگاه لرستان تلاش‌های فراوانی برای ارتقای کیفی و کمی نشریات خود داشته که این نتایج بی حاصل نبوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: به طوری که از سال 85 تا سال 89 شش رتبه برتر در حوزه نشریات از سوی این حوزه در لرستان به دست آمد و از سال 89 تا 91 به 20 رتبه برتر در سطح کشور ارتقا یافت.

‌خدایی افزود: حوزه نشریات و مطبوعات این دانشگاه به صورت فعال در حال برنامه‌ریزی برای تقویت بیشتر نشریات دانشجویی است چرا که نشریات و رسانه‌ها رکن مهمی در راستای توسعه فرهنگی است.

وی ابراز امیدواری کرد، با حمایت بیشتر مسئولان دانشگاه و دانشجویان فعال در عرصه نشریات دانشجویی بتوان در جهت ارتقای کیفی سطح این نشریات گام‌های موثری برداشت./س

برچسب ها: نشریات ، دانشگاه ، ترازیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.