حبيب اسماعيلي تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار
حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: طي سال هاي گذشته تلويزيون برنامه هاي بسيار مناسب شاد و مفرحي را براي ماه مبارك رمضان در نظر ميگيرد كه مخاطبان بسياري را جذب كرده است.
وي افزود: در اين شرايط و با توجه به روزه دار بودن مخاطب در ماه مبارك رمضان ديگر فرصتي براي سينما رفتن براي مخاطبان باقي نمي ماند.
تهيه كننده فيلم سينمايي "قرمز" افزود: چند سالي است كه طرح ويژه اكران ماه رمضان براي اكران فيلم هاي سينمايي در نظر گرفته شده كه خوشبختانه اين طرح طي سال هاي گذشته موفق بوده و توانسته مخاطبان بسياري را در ساعاتي كه سينما در ايام ماه مبارك رمضان در ركود به سر مي برد، جذب خود كند.
وي به اكران فيلم هاي جذاب در طرح ويژه اكران ماه مبارك رمضان اشاره كرد و اظهار داشت: اگر در اين طرح فيلم هايي جذاب و پر مخاطب اكران شود قطعا اين طرح موفق خواهد شد.
وي اكران فيلم هاي كمدي و طنز را در اين طرح پيشنهاد كرد و بيان داشت: فيلم و سريال هاي كمدي و طنز هميشه در ميان مخاطبان از جايگاه ويژه و خاص برخوردار بوده است و برنامه هاي طنز هميشه در جذب مخاطب موفق بوده اند.
اسماعيلي سينما را هنري سرگرم كننده ناميد و اظهار داشت: اگر فيلم هاي ما حاوي مطالب آموزنده و در عين حال سرگرم كننده براي مخاطب باشد باعث مي شود كه مخاطبان بيشتري به سينماها بيايند.
اسماعيلي افزود: فروش فيلم هاي سينمايي از ابتداي سال با وضعيت خوبي روبرو شد كه متاسفانه اختلافات رخ داده باعث شد كه قدري تماشاگر از سينما زده شود./ي2