معاون آموزش ابتدایی اسفراین گفت: مهم ترین اهداف ساختار جدید نظام آموزشی را آماده سازی دانش آموزان برای کسب آداب و مهارت های زندگی و اجتماعي است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ فاطمه چوبساز درگردهمایی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان اسفراین گفت: مهم ترین اهداف ساختار جدید نظام آموزشی آماده سازی دانش آموزان برای کسب آداب و مهارت های زندگی و اجتماعي است.

معاون آموزش ابتدایی اسفراین آموزش مستقیم به دانش آموزان در جهت کسب مهارت زندگی و آمادگی آنان برای ایفای نقش در زندگی ضروری دانست.

وی در ادامه تاکیدكرد: در ساختار آموزشی جدید سعی شده حافظه محوري در دانش‌آموزان کاهش و دانش آموزان را به صورت کاربردی با دروس آشنا شوند .

گفت :
معاون آموزش ابتدایی اسفراین با بیان اینکه
آموزش و پرورش این شهرستان آمادگی کامل جهت اجرای نظام آموزشی 3-3-6 را دارد، از آماده سازی 132 واحد اموزشی مقطع ابتدایی به منظور استقرار نظام اموزشی 3-3-6 برای سال تحصیلی 92-91 خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تعیین و صدور ابلاغ دستی برای تمامی معلّمان مقطع ابتدایی اظهار داشت : دوره ضمن خدمت معلّمان پایه دوّم و ششم نیز به منظور آماده سازی آنان برای آغاز سال تحصیلی 92-91 از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود./س 

برچسب ها: نظام آموزشی ، مهرت ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.