در پی انتشار برخی اخبار مبني بر وضعیت حجاب دانشجویان دانشگاه سوره، این دانشگاه اعلام کرد که شکایت خود را به مراجع قضایی ارائه داده است.


به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با توجه به انتشار گزارش های زنجیره ای از برخي خبرگزاري ها درباره دانشگاه سوره و درج بدون بررسی آنها از سوی برخی از سایت های خبری؛ دانشگاه سوره موارد مطرح شده را قویاً تکذیب کرده و در راستای اجرای دقیق قوانین مربوط به مطبوعات و رسانه کشور نسبت به تقدیم شکایت به مراجع قضایی صالح، هیأت نظارت بر مطبوعات و دادسرای رسانه اقدام کرده است .

 پيش از اين در برخي خبرگزاري ها عنوان شده بود که وقتی از دانشگاه سوره صحبت می شود ناخودآگاه ذهن هر مخاطبی به سمت رشته های هنری این دانشگاه می رود،  اما این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های هنری نتوانسته عملکرد مناسبی در جهت آرمان های انقلاب و نظام اسلامی داشته باشد.

گفتن است طبق اين گزارش در برخي خبرگزاري ها گفته شده است که هیچ گزینشی در پذیرش دانشجوی دانشگاه سوره وجود ندارد، حتی ابتدایی‌ترین مظاهر اسلامی هم وجود ندارد، دانشجویان چهره مسئولان دانشگاه را نمی‌شناسند، کوچکترین فرهنگ‌سازی در فضای دانشگاه انجام نمی‌شود، دانشگاهی با تمکن مالی زیاد حتی یک خوابگاه ندارد، استادان حزب‌اللهی از این دانشگاه اخراج شده‌اند و به طور کلي وضعیت حجاب در دانشگاه سوره فاجعه است.

پس از طرح اين گزارش؛ دانشگاه سوره موارد مطرح شده را  تکذیب کرده و  نسبت به تقدیم شکایت به مراجع قضایی صالح، هیأت نظارت بر مطبوعات و دادسرای رسانه اقدام کرده است .
انتهاي پيام/س3


برچسب ها: دانشگاه ، سوره ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار