عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران با بيان اينکه هاشمي عمدا يا سهوا در سال 88 وارد يک بازي هر دو سر باخت شد، گفت: نتيجه اينگونه سخن گفتن و مواضع هاشمي، در انزوا قرار گرفتن وي از سوي مردم بود و ملت ايران نشان داد اگر خط‌كش مسئولين دچار اشكال شده و از مسير آرمان‌هاي انقلاب جدا شوند، قطعا ارزش‌هاي اسلام را محترم مي‌شمرند.

مجتبي شاکري؛ عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خطبه‌ ساختارشكن هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه 26 تير 88 اظهار داشت: هاشمي رفسجاني در فتنه 88 و خطبه 26 تير به جاي اينکه پيکان خود را به سوي تهمت‌زنندگان به نظام متوجه کند، دروغ‌گوياني که بحث تقلب در انتخابات را مطرح کرده و انتخابات را زير سؤال بردند را "مردم" خطاب کرد و دروغ تقلب خود را صحيح خواند.

وي افزود: فتنه 88 يک پروژه براندازي بود که بعد از بازجويي‌هاي صورت گرفته از بازداشتي‌ها، مشخص شد افرادي خارج از کشور براي براندازي نظام برنامه‌ريزي منسجي داشتند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران با اشاره به ابعاد بيروني در ايجاد فتنه 88 خاطرنشان کرد: وجهه آن روز هاشمي موجب شد مردم باطل بودن اين جريان و دروغ بودن شعارهاي تقلبي آنها را کمتر متوجه شوند و اين موضع‌گيري غلط هاشمي، جلسات پنهان آنها، حضور فرزندان وي در اغتشاشات ‌و نامه‌اي که دو روز قبل از برگزاري انتخابات خطاب به مقام معظم رهبري نوشته شده بود، موجب اعتراض بسياري از شخصيت‌ها شد.

شاکري در رابطه با نامه‌اي که هاشمي به مقام معظم رهبري نوشته بود، گفت: اين نامه دو روز قبل از برگزاري انتخابات بدون سلام خطاب به رهبري روي سايت گذاشته شد و سراسر اين نامه تهديد و دستور بود و طي آن بيان شده بود من آتش دود را مشاهده مي‌کنم پس سريعتر جلوي اين انتخابات گرفته شود.

وي با بيان اينکه هاشمي عمدا يا سهوا در سال 88 وارد يک بازي هر دو سر باخت شد، خاطرنشان كرد: نتيجه اينگونه سخن گفتن و مواضع هاشمي، در انزوا قرار گرفتن وي از سوي مردم و حضور آنان در دفاع از هتک حرمت به عاشورا و پس از آن خلق حماسه 9 دي بود و مردم نشان دادند اگر خط‌كش مسئولين دچار اشكال شده و از مسير آرمان‌هاي انقلاب جدا شوند، قطعا ارزش‌هاي اسلام را محترم مي‌شمرند.

 عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران در پايان با اشاره به موضع‌گيري‌هاي اشتباه هاشمي تصريح كرد: مردم با اين موضع‌گيري از سوي هاشمي نشان دادند كه نظام جمهوري اسلامي به کساني که اصول و آرمان‌ها را بشکنند، باج نخواهد داد و ولايت فقيه و انقلاب را از هرچيزي بالاتر مي‌دانند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فتنه ، هاشمی ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار