ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان زمان برپایی جشنواره در شهر همدان و دیگر شهر های این استان را 17 تا 22 مهر اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، جلسه ستاد برگزاری جشنواره نوزدهم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ، شهرام کرمی دبیرنوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، مهدی حاجیان مدیر امور جشنواره های اداره کل هنرهای نمایشی، مجید امرایی مدیر دفتر تئاتر خیابانی و اعضا ستاد جشنواره در شهر همدان برگزار شد ، زمان برپایی این جشنواره بین المللی در مهر ماه را تصویب و اعلام کردند.
در این جلسه مقرر شد، نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 17 تا 22 مهر ماه 1391 در سالن های شهر همدان و شهرستان های این استان برگزار شود.
نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار " تئاتر و نقش آن در تربیت و آموزش مخاطب " در بخش های مسابقه تئاتر کودک ، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه نمایش نامه نویسی و نمایش خوانی ، مسابقه تئاتر خیابانی ، بخش بین الملل ، تولیدات ویژه، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود./م
برچسب ها: جشنواره ، همدان ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار