تمبر پنجمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی امروز با حضور تقی پور وزیر ارتباطات و بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور در مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، پنجمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی صبح امروز به مدت 2 روز در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور تقی پور وزیر ارتباطات، بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور و دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر آغاز به کار کرد.
 
بنابراین گزارش، مصطفی بهمن آبادی دبیر اجرایی کنفرانس با اعلام  این خبر که 196 مقاله به دبیر خانه کنفرانس ارسال شده است گفت: در پنجمین  کنفرانس نظام اداری الکترونیک بحث هوشمند سازی سازمان ها را در دستورکار قرار داده و 6 پنل تخصصی را در نظر گرفتیم تا با اطلاع رسانی های جامع در عرصه های مختلف سازمانی به بررسی معضلات موجود در دستگاه ها بپردازیم.
 
وی تعامل بین دستگاه های اجرایی جهت تحقق نظام اداری الکترونیکی ، بررسی چالش ها و موانع فرا روی تحقق نظام اداری الکترونیکی و نقش فناوری اطلاعات و نظام اداری الکترونیکی در تحقق اصل 44 قانون اساسی را از جمله اهداف این کنفرانس عنوان کرد و اذعان داشت: 15 سخنرانی ویژه اساتید برتر دانشگاه ها و مدیران کل اجرایی خواهیم داشت که از مدیران موفق در توسعه نظام اداری الکترونیکی نیز تقدیر خواهد شد.
 
گفتنی است، در این کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور از تمبر نظام اداری الکترونیکی رونمایی شد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.