نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر مدیریت‌ها در حوزه‌های مختلف انتخابیه با بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی هدفمند جزو وظایف نظارتی نمایندگان و منتخبان مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی حفظ وحدت و اعتماد عمومی در جامعه را مبنای فکری فرهنگ اصیل اسلام برشمرد و افزود: تمام آحاد مردم باید در کنار هم با آرامش و کمترین دغدغه زندگی کنند و مبنای فکری و حرکتی نمایندگان استان نیز همگرایی در تمام مسایل، توجه به توسعه و پیشرفت استان با تکیه بر نیروهای کاردان، ارزشی و کاربلد است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه سیاسی نمایندگان مجلس در دفاع از آرمان‌های امام، شهدا و خط ولایت و همچنین استقلال تمامیت ارضی کشور تلاش بی‌وقفه‌ای را آغاز کرده‌اند، گفت: ما به تمام مستکبران دنیا اعلام می‌کنیم ذره‌ای از منافع خود در صیانت از این کشور و انقلاب کوتاه نمی آییم و اصل مترقی ولایت فقیه را به عنوان تنها راه سعادت‌بخش و عزت آفرین خود می‌دانیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت افزود: در بحث اقتصادی اولویت مجلس نهم توجه به رفاه و رونق اشتغال است چرا که بیکاری خانواده‌ها و جوانان ما را خسته کرده و باید به هر نحو ممکن برای همیشه این معضل جدی را بر طرف کنیم که مجلس در کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف در صدد حل این مشکل اساسی است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در منطقه گرمی اگر توجه جدی به مهار آب‌های سطحی، رونق کشاورزی به ویژه باغداری و دامداری و همچنین راه‌اندازی سدهای کوچک و بزرگ شود ما هم در کوتاه مدت و هم بلند مدت می‌توانیم از رشد روز افزون بیکاری در جامعه جلوگیری کرده و آن را مهار کنیم./س 

برچسب ها: گرمی ، تغییر ، مدیریتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.