اسرائیلیان طبق آئین و قانون نژادپرستانه خود دست به این جنایات می زنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، فؤاد الوادی در روزنامه الثوره بر اساس مستنداتی اینگونه نوشت: کشتار انسان به شکل عام و قتل عام عرب ها به شکل خاص یک سیاسیت اسرائیلیست که ریشه در عقاید صهیونیستی دارد. بیش از شش دهه قبل، بر پایه یک کیش نژادپرستانه ساختگی صهیونیست ها این خرافه را به خورد عالم دادند مبنی بر اینکه یهودیان نژاد برتر و برگزیده خداوند هستند، تنها اینان حق زندگی و حکومت دارند و غیر آنان را به هر نحو ممکن باید از بین برد!!!! این خرافات عقاید دینی و وصیت هایی است که از حاخام های یهودی صادر شده است.
 
با در نظر گرفتن این خرافه صهیونیستی می توان دلیل تمام جرم و جنایت های اسرائیل را دريافت و هر گونه تحلیل دیگری را کنار گذاشت. (بله این حجم گسترده و غیر قابل شمارش جرم و جنایت، اشغالگری، ویرانسازی، ترور، خونریزی و... همه و همه براساس یک خرافه به اصطلاح دینی انجام می گیرد). در میان این اعمال مجرمانه ظلم و اجحاف اسرائیلیان علیه کودکان فلسطینی به شکل ویژه ای نمود پیدا می کند که این نیز بر اساس قوانین نژادپرستانه صورت می پذیرد.
 
بر حسب قانون 132 رژیم اشغالگر اسرائیل می توان کودکان فلسطینی بین 12 تا 13 سال را 6 ماه زندانی کرد، بر همین اساس زندانی کردن کودکان 14تا15 سال از 12ماه تا 5 سال قانونی است!!! بر اساس قانون 378 رژیم کذایی اگر یک کودکان 16 ساله فلسطینی هرگونه سنگی به سوی نیروهای زورگو و اشغالگر پرتاب کند تا 20 سال زندانی محکومیت قانونی اوست!!! قابل ذکر است که این نمونه از اعمال وحشیانه در حق کودکان فلسطینی طبق "قانون" و بدون هرگونه دادگاهی اجرا می شود، خود دیگر اعمال "غیر قانونی" و "غیر انسانی" اسرائیلیان را متصور شوید!! کافیست همین دو به اصطلاح قانون مذکور را با عرف بین الملل مقایسه کنیم تا به ظلم و جوری و اعمال غیر انسانی ای که رژیم اسرائیل صرفا در حق کودکان مظلوم فلسطینی روا می دارد پی ببریم. در همین راستا و بر طبق گزارش های رسیده از فلسطین اشغالی، هفته گذشته نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی 80 کودک فلسطینی بین 6تا12 سال را بازداشت کرده با خود بردند!!!!!

بر پایه همین گزارش سالانه 700 کودک فلسطینی توسط نیروهای اسرائیلی دستگیر، محاکمه، و شکنجه می شوند. اسرائیل حتی در مورد کودکان نیز به قوانین بین الملل و حقوق بشر پایبند نیست، به طوری که در سال 2007 کمیسیون های مربوطه به حقوق کودکان حتی در ایالات متحده نیز قطعنامه هایی علیه اعمال غیر انسانی اسرائیل صادر کرده و از رژیم آن خواستند تا کودکان را به زندانهای انفرادی محکوم نکند و دست از شکنجه آنان بر دارد اما رژیم صهیونیستی بدون توجه به این دست قطعنامه ها اعمال وحشیانه خود را ادامه داده و می دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار