نماینده ولی فقیه در ناحیه حمزه سیدالشهداء سپاه امام رضا(ع) گفت: چنانچه مسابقات قرآنی بسیج بتواند تحول در بسیجیان حافظ قرآن و خانواده های آن ها ایجاد کند در دراز مدت قادر است جامعه را از آفت برنامه های ماهواره ای دشمنان در امان دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت الاسلام عابدی در جمع 400 نخبه قرآنی بسیج سپاه امام رضا(ع) با بیان این مطلب افزود: یک حافظ قرآن را باید آنچنان معنای آیات متحول کند که بتواند در جهت اصلاح خانواده اش گام بردارد در آن صورت است که با اصلاح عناصر کوچک به اصلاحات کلان فرهنگی و معنوی جامعه می تواند رسید.

وی با انتقاد از برخی بی توجهی های متدینین جامعه به مسائل اجتماعی مخرب گفت: اگر نوای اذان از خانه های مردم بلند باشد دیگر صدای موسیقی های مبتذل آزارمان نخواهد داد و زمانی که غفلت می کنیم و برخی از ماها به مساجد هم ایراد می گیریم این موجب کم رنگ شدن آداب و رسوم اسلامی در جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه حمزه سیدالشهداء سپاه امام رضا(ع) در بخش پایانی سخنان خود گفت: بسیجیان که پیشرو در تمامی برنامه های 33 ساله انقلاب بوده اند باید در کنار مسابقات حفظ قرآن مسابقات مفاهیم قرآن با این هدف که محتوای آموزه های دینی و قرآن الگوی زندگی باشد را اجرا کنند تا از این ره گذر جلوی هجوم حمله های دشمن را در جنگ فرهنگی بگیرند /س

برچسب ها: مسابقه ، قرآنی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.