جواد نكونام ، هافبك سابق اوساسونا به تهران بازگشت تا با استقلال قرارداد امضاء كند، وي ديروزچكي را از مسئولان تيم دريافت كرد تا با خيالي آسوده براي عقد قرارداد نهايي آماده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در حاليكه عنوان مي شود نكونام با شرايط مالي خوبي در اوساسونا روبروست وي با چنين اوضاعي روبرو نبود و دستمزد وي بسيار كمتر از شرايطي بود كه در استقلال با آن روبرو شده است.

اين بازيكن در حالي با آبي ها به توافق رسيده است كه چك نقدي مسئولان را دريافت كرده است تا با شرايط ايده آل و آرامش كامل براي عقد قرارداد آماده شود و اقدام كند.

قرار است عقد قرارداد پس از بازگشت علي فتح الله زاده از كشور مالزي انجام شود و تا آن زمان مسئولان به نكونام استراحت دادند.

البته وي مي تواند در تمرينات اين تيم شركت كند زيرا عنوان شده است وي قرارداد داخلي امضاء كرده است و بازيكن استقلال محسوب مي شود حتي اعلام شده است كه وي قصد دارد در تمرينات حاضر شود تا از آمادگي دور نشود.

شايان ذكر است، نكونام چكي به مبلغ 500 ميليون تومان دريافت كرده است تا خيالش بدليل حضور در تيم استقلال راحت باشد.

اين بازيكن قرار است از استقلال مبلغي در حدود دو ميليارد دريافت كند كه مسئولان فدراسيون نيز با آن موافق هستند و آنرا غيرقانوني نمي دانند و اعلام كردند بدليل بازگشت نكونام به ليگ ايران در آستانه بازي هاي جام جهاني شرايط براي ليگ ايران ايده آل پيش مي رود زيرا داشته هاي ملي در ليگ ايران حضور دارند و به كيفيت ليگ ايران ياري مي رسانند./با

برچسب ها: نکونام ، نقدی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار