رسانه هاي سوري اعلام كردند كه از روز گذشته مناطق مختلف شهر دمشق، پايتخت سوريه شاهد درگيري هاي سنگين بين نيروهاي امنيتي و تروريست هاي نفوذي، بوده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سانا؛ همزمان با افزايش درگيري ها بين نيروهاي امنيتي سوري و شورشيان، ناظران بين المللي ماموريت خود را براي كشف منشأ درگيري ها آغاز كردند و با افزايش تعداد خود، خواهان پايان درگيري ها در مناطق مختلف پايتخت سوريه شدند.
 
در روزهاي اخير، شهرهاي مختلف سوريه همچون حمص، حماه و دمشق، با ناآرامي هاي گسترده از سوي تروريست ها و شورشيان مواجه بوده و اين گروه ها اعلام كردند كه به خاطر تجهيزات جنگي جديدي كه به آنها رسيده، عمليات هاي خود را در سوريه افزايش مي دهند.
 
در همين حال، جهاد مقدسي سخنگوي وزارت امور خارجه سوريه اعلام كرد؛ نظاميان سوريه در درگيري ها با تروريست ها سلاح سنگين جنگي و تانك استفاده نكرده و با آنها به دليل بازگشت آرامش به سوريه، هماشات كرده است.
 
وي افزود: در روزهاي اخير تروريست ها و حاميان آنها، فشارهاي خود را براي آشفته نشان دادن سوريه افزايش دادند و با ترتيب دادن اقدامات تروريستي سوريه را در آستانه جنگي داخلي قرار دادند.
 
در همين حال، روسيه اعلام كرد؛ اقدامات تروريستي چند روز گذشته در سوريه به خصوص كشتار مردم در تريمسه، نشان دهنده عدم پايبندي شورشيان و حاميان‌آنها به طرح سازش كوفي عنان است و از آنها خواست هرچه زودتر فضا را بريا ماموريت ناظرين بين المللي در سوريه، هموار كنند.

برچسب ها: درگیری ، سوریه ، تروریست ، ارتش ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار