«تمنای بهشت» عنوان برنامه ای از راديو قرآن است که در ماه رمضان از ساعت 1 تا 3 بامداد ميزبان خانه‌های روزه‌داران خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن برنامه «تمنای بهشت» كه از اول ارديبهشت‌ماه سال جاری از ساعت 1 تا 3 بامداد هر شب از راديو قرآن پخش می‌شود،برای ماه مبارک رمضان به طور ويژه با بخش های متنوع از رادیو قرآن پخش می شود.

اين برنامه با تلاوت قرآن كريم همراه با ترجمه آغاز می‌شود و ابتهال و مناجات را با اجرای مبتهلان ارجمند كشور مصر در خصوص ماه مبارك رمضان پخش خواهد كرد.

عباس سليمی، از پيشكسوتان قرآنی در خصوص آداب وآسیب های تلاوت قرآن كريم هر شب هفت دقيقه صحبت می‌كند.

در اين برنامه بخشی نيز به ترجمه و تفسير سوره آل‌عمران می‌پردازد كه در آن يك قطعه تلاوت پخش شده و استاد محمد‌ حاج‌ابوالقاسم، حافظ كل قرآن كريم به مدت 15 دقيقه به ترتيل، ترجمه، شرح و توضيح آن آيه می‌پردازد.

بخش ديگر اين برنامه در خصوص ماه مبارك رمضان نكاتی درباره اهميت ماه رمضان با پخش سخنانی از مرحوم حجت‌الاسلام ‌مهندسی، از كارشناسان مذهبی است. تلاوت پايانی، پايان بخش اين برنامه معنوی است.

يادآور می‌شود، اين برنامه سعی دارد تا قبل از طلوع آفتاب در اوقاتی كه روزه‌داران به شب‌زنده‌داری می‌پردازند همراه آنها باشد و با اصول شب‌زنده‌داری و اعمال ماه مبارك رمضان آنها را آشنا كند.

علاقمندان می توانند شنونده برنامه «تمنای بهشت» را به تهيه‌كنندگی سيدنورالدين سجادی، سردبيری محمد سليمی و گويندگی الله‌يار عطابخشی برروی موج اف ام ردیف 100 از شبکه رادیویی قرآن باشند./ي2

برچسب ها: رادیو ، قرآن ، تمنای بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار