اصفهان/

سزار به گونه‌ای عمل کرد که به وی نیازی نداشته باشیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سزار شرایط را به گونه‌ای پیش برد که حتی اگر رأی را به سود ما بدهند، این بازیکن را دیگر نمی‌خواهیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رسول خوروش امروز در اصفهان اظهار کرد: از لحاظ قانونی تا زمانی که باشگاه سپاهان رضایت نامه سزار را صادر نکند، او نمی‌تواند در تیمی بازی کند.

وی ادامه داد: باشگاه برزیلی شرایط را به گونه‌ای مهیا کرد که با غیبت سزار در تمرین‌ها تیم ما و قرارداد بستن با تیم اماراتی، کادر فنی و باشگاه سپاهان نظری روی این بازیکن نداشته باشد و رضایت نامه وی را صادر کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه وضعیت سزار با جان واریو تفاوت داشت، تصریح کرد: در مورد سزار، باشگاه برزیلی تصمیم گیری می‌کرد و از این رو وی نقشی در اتفاقات رخ داده نداشت.

وی با اشاره به بازیکن آلبانیایی که قرار است جانشین سزار شود، بیان داشت: با این بازیکن مذاکرات موفقیت آمیزی داشته‌ایم اما تا زمانی که وضعیت نهایی سزار مشخص نشود، در مورد بازیکن دیگری تصمیم گیری نمی‌شود.

 تیم فوتبال سپاهان که قهرمانی سه دوره گذشته لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد، در هفته نخست مسابقات لیگ دوازدهم به مصاف تیم مس می‌رود./ج1

برچسب ها: اصفهان ، سزار ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.