يك كارشناس بازاريابي گفت: 90 درصد شركت هايي كه در نمايشگاه شركت مي كنند به خاطر حضور ديگر شركت هاست و آنچه كه در نمايشگاه عرضه مي شود نوآوري نيست بلكه خودكار و پوسترهاي رنگارنگ است.

صرافي زاده كارشناس بازاريابي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: صنعت نمايشگاه ابزاري مدرن براي پايداري شركت هاي مختلف در بازار رقابتي است.
وي با بيان اينكه مهمترين هدف برگزاري نمايشگاه آشنايي و ارتباط با رقبا و بيان نوآوري هاي واحدهاست افزود: اين امر در داخل كشور بيشتر به يك چشم و هم چشمي در بين شركت ها تبديل شده است.
صرافي زاده در ادامه تصريح كرد: نمايشگاه فرصتي است تا شركت ها با مصرف كننده محصولات خود چهره به چهره شوند و نسبت به جلب اعتماد آنها اقدام كنند.
صرافي زاده خاطر نشان كرد: نمايشگاه براي بيان افكار است كه در صورتي كه اين امر به درستي صورت نگيرد به مفهوم عدم بهره برداري درست از برگزاري نمايشگاه است.

برچسب ها: نمایشگاه ، صنعت ، شرکت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار