بلاتکلیفی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز برای جذب اسپانسر مالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مربی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز با بیان این مطلب افزود: بعد از قطع همکاری شرکت پدیده شاندیز، جهت حمایت مالی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز برای شرکت در لیگ برتر هندبال کشور در فصل جدید، این تیم همچنان در جذب اسپانسر مالی برای شرکت در لیگ برتر ناکام مانده است.

وی با اشاره به اینکه از فدراسیون فرصت بیشتری برای ثبت نام جهت شرکت در لیگ برتر گرفته ایم، اظهار کرد: باتوجه به انصراف تعدادی از تیم ها مانند ذوب آهن و فولاد از شرکت در مسابقات لیگ برتر هندبال، فدراسیون فرصت یک ماهه ای را تا پایان مردادماه برای اعلام آمادگی تیم ها برای ثبت نام داده است.

پره زمان شروع مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران را از اوایل مهرماه عنوان کرد و گفت: فرصت چندانی برای جذب اسپانسر و آماده سازی تیمی در شان هندبال استان که بتواند در مسابقات لیگ برتر برای خراسان رضوی افتخار کسب کند؛ نداریم و از دست رفتن هر روز به ضرر تیم می باشد.

وی افزود: در صورت حضور اسپانسر مالی قوی، می توان با جذب 3 بازیکن خارجی و تقویت فنی تیم روزهای خوبی مانند کسب مقام های اول تا سوم جدول مسابقات را برای تیم در لیگ برتر پیش بینی کرد.

مربی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز در پایان از هیأت هندبال استان خواست تا حمایت بیشتری از این تیم انجام دهند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.