شهردار منطقه 7 گفت: تا امروز از هزار و 750 معارض پروژه بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 7 توافق شده و 1400 ملک نیز تخریب شده است و حدود 350 ملک نیز در دست تخریب است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رمضان میرعباسی افزود: منطقه 7 از لحاظ وسعت پانزدهمین منطقه تهران است و خیابان شریعتی این منطقه را به 2 بخش شرقی و غربی با خصوصیات متفاوت تقسیم می کنند که در دهه اخیر نیز تبدیل کاربری های مسکونی به کاربردی های اداری و تجاری در آن محسوس بوده است.

وی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای موجود در این منطقه افزود: در این منطقه 19 هزار ملک مسکونی، 36 هزار ملک مسکونی، 36 هزار پرونده کسی و 100 هزار آپارتمان وجود دارد.

میرعباسی با اشاره به وضعیت بخشی از بزرگراه امام علی(ع) در ای منطقه تأیید کرد: یک سوم بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه واقع شده و تا 17 تیرماه امسال 262 میلیارد تومان برای 1577 توافقنامه پلاک ثبتی از معارضان ملکی این پروژه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هزینه های اجرای این پروژه در منطقه 7 معادل 70 میلیارد تومان برآورده شده است تصریح کرد: بودجه مصوب در سال 90 اعم از نقدی و غیر نقدی 116 میلیارد تومان غیرنقدی و 20میلیارد تومان نقدی و در سال جاری نیز بودجه غیرنقدی برابر با 70 میلیارد تومان است.

میرعباسی خاطر نشان کرد: با اقداماتی که در حال انجام است قیمت ملک در این محدوده افزایش یافته و شاهد آن هستیم که در محدوده نظام آباد ملک متری بیش از 3 میلیون تومان نیز فروش می رود./ز

برچسب ها: تملک ، میرعباسی ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار