استاندار خراسان رضوی در مراسم نخستین اکران فیلم شور و شیرین در مشهد، از عوامل ساخت این فیلم تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمود صلاحی در  مراسمی از دست‌اندرکاران و بازیگران فیلم شور و شیرین که به قسمتی از زندگی سردار شهید محمود کاوه در کردستان می‌پردازد، تقدیر و از این شهید بزرگوار به‌عنوان نماد جوانان خراسان یاد کرد.

استاندار خراسان‌رضوی در این مراسم گفت: مهم‌ترین دستاورد حضور این سردار بزرگ در مناطق جنگی غرب کشور جلوگیری از تجزیه کردستان بود.

وی تصریح کرد: اگر امروز نظام اسلامی با اقتدار در دنیا به سوی قله‌های علم و دانش در حرکت و در زمینه‌های مختلف به خودکفایی رسیده است که این خود مرهون از خودگذشتگی و رزم جوانان دیروز این سرزمین است.

صلاحی گفت: استقرار نظام مردم سالار دینی در ایران اسلامی که سبب به خطر افتادن منافع نظام سلطه و استکبار شده و بیداری اسلامی را در دنیا به دنبال داشته، به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا با از خودگذشتگی و بذل جان، دینشان را به اسلام و نظام ادا کردند، گفت: وظیفه امروز ما را پیروی از آرمان‌ها و استمرار راه آنان است.

این مراسم که در محل سینما آفریقا مشهد برگزار شد تعدادی از مسئولان استان، خانواده شهید کاوه و خانواده چند شهید دیگر نیز حضورداشتند و فیلم شور و شیرین به صورت خصوصی به نمایش درآمد./ج1

برچسب ها: مشهد ، فیلم ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Canada
محمد ب
۱۷:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
Good