مدافع سابق تيم فوتبال استقلال گفت: به هيچ تيمي نرفته ام و نمي دانم خبر پيوستن من به پيكان از كجا آمده است.

  سعيد لطفي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شنيده ام در برنامه ورزش از نگاه دو اعلام كرده اند كه با پيكان قرار دادم را ثبت كرده ام اما تا اين لحظه به هيچ تيمي نرفته ام و نمي دانم اين اخبار از كجا آمده است خودم از شنيدن اين خبر تعجب كردم چون خودم برنامه ورزش از نگاه دو را نديدم اما وقتي شنيدم كاملا متعجب شدم.
 وي افزود: من بازيكن آزاد هستم و مشكلي براي ثبت قرار داد ندارم عجله اي هم ندارم و صحبت هايي با يكي دو تيم داشته ام اما مذاكرات مان رسمي نبوده و همه چيز در حد حرف بوده است، هر چند كه ممكن است امسال در ليگ برتر بازي كنم.
وي در ادامه گفت: با وجود قلعه نويي استقلال تيم خوبي جمع كرده و اميدوارم از تجربيات قلعه نويي به خوبي استفاده كنند و قهرمان شوند استقلال پتانسيل خيلي بالايي دارد و مربي با تجربه اي دارد و مشكل خاصي براي قهرماني ندارد.
مدافع سابق استقلال اظهار داشت: بعيد مي دانم جواد نكونام اروپا را رها كند و به استقلال بيايد وي هر سال اين بحث ها را مي كند اما درنهايت حضور در اروپا را به بازي كردن در ليگ ايران ترجيح مي دهد البته هر بازيكني باشد همين كار را مي كند و حضور در اروپا ليگ ايران ترجيح مي دهد./ق
برچسب ها: لطفی ، نکونام ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار