بسکتبالیست جهش ترابری قم همراه با تیم ملی به مدال نقره رقابت‌های تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ملی پوش تیم بسکتبال جهش ترابری قم در رقابت‌های تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا، بهنام یخچالی است که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پیراهن شماره چهار این تیم را بر تن می‌کرد.

با وجود زمان طولانی باقی‌مانده تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی کشورمان در اردوی آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا و همچنین تورنمنت‌های بین‌المللی به سر می‌برند.

بعد از قهرمانی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشور در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی غرب آسیا در رده جوانان در کشور لبنان، کادر فنی تیم ملی جوانان کشورمان در راه حضور در مرحله نهایی پیکارهای آسیایی، این تیم را در اردو‌ها و بازی‌های مختلف محک می‌زند.

یکی از برنامه‌های تیم ملی بسکتبال جوانان کشور در راه حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا، شرکت در تورنمنت چهار جانبه بسکتبال کشور ایتالیا بود که با شرکت سه تیم مطرح این رده سنی در بسکتبال جهان به انجام رسید و با نایب قهرمانی تیم اعزامی کشورمان پایان یافت.

در شرایطی که ترکیبی از برترین‌های بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان از بازیکنان شاغل در مسابقات سوپر لیگ و دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور عضو تیم ملی جوانان بودند، بازیکن تیم جهش ترابری قم نیز در ترکیب این تیم حضور داشت.

یخچالی بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است که در ترکیب این تیم به مربیگری سیدعباس آقاکوچکی با پیراهن شماره چهار به میدان رفت و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت.

این بازیکن در ترکیب تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان راهی کشور ایتالیا شد و در رقابت با سه تیم مطرح سوئد، ایتالیا و اوکراین در تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا نیز به میدان رفت که با یک باخت و دو پیروزی نایب قهرمانی این رقابت‌ها را نیز به دست آورد.

تیم بسکتبال جوانان کشور در حالی در تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا حضور یافت که در نخستین دیدار خود برابر تیم میزبان یعنی ایتالیا قرار گرفت و با حساب 78 بر 71 مغلوب شد اما در دیدارهای بعدی خود نیز به ترتیب برابر تیم‌های بسکتبال جوانان اوکراین با حساب 80 بر 71 و سوئد با نتیجه 90 بر 61 به برتری رسید و نایب قهرمان این مسابقات شد./ج1

برچسب ها: قم ، یخچال ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.