دبیر علمی سمینار امنیت اطلاعات و شبکه گفت: یکی از نقش‌های مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات را آماده‌سازی اطلاعات صحیح برای تصمیم‌گیری آگاهانه مدیران ارشد عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از دبیرخانه سمینار امنیت اطلاعات و شبکه در سازمان ، نوید کمالی دبیر علمی این همایش در دیدار با جمعی از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای فعال در حوزه پژوهشی امنیت فناوری اطلاعات با بیان این مطلب افزود: همه سازمان‌ها برای استمرار و تداوم فعالیت خود به مدیریت اطلاعات نیاز دارند و هنگامی که رخدادی امنیتی در سازمان روی می‌دهد تا لحظه تصمیم‌گیری، زمان بیش از هر چیزی حائز اهمیت است.

وی یکی از نقش‌های مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات را آماده‌سازی اطلاعات صحیح برای تصمیم‌گیری آگاهانه مدیران ارشد عنوان کرد و افزود: زمان نقش تعیین‌کننده‌ای در مقابله سازمان در برابر تهدیدات درونی و بیرونی و استفاده از فرصت‌ها دارد که سبب افزایش انعطاف پذیری سازمان می‌شود.

کمالی با اشاره به تحول در نوع جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات با در عصر اطلاعات گفت: با شکوفایی صنعت IT و اطلاعات ،مسئولیت سنگینی در عرصه تصمیم‌سازی به عهده مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات نهاده شده است.

دبیر علمی سمینار، بر رویکردهای آموزشی سمینار در حوزه‌های حراست الکترونیک و ضد جاسوسی در سامانه‌های سازمانی و تدوین ساختارهای استاندارد امنیتی برای مدیریت بحران در مراحل پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله تاکید کرد.

سمینار امنیت اطلاعات و شبکه در سازمان دوم و سوم شهریورماه امسال همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیکی (اله‌سیت) با حضور مدیران ارشد فناوری اطلاعات و حراست سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی برگزار می‌شود./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.