مدیر سیاسی فرهنگی مركز امور زنان نهاد ریاست جمهوری گفت: اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی، نگاه زنان انقلابی جهان را به ایران تغییر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'زهره سادات لاجوردی' در همایش آموزشی جنبش بیداری اسلامی ویژه سازمانهای مردم نهاد كشور با یادآوری برگزاری اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی كه چندی پیش در تهران برگزار شد افزود: زنان حاضر در این اجلاس كه تاثیر گذاران انقلابی در كشورهای خود بودند باور نمی كردند زنان ایرانی به چنین حد پیشرفت و تاثیرگذاری در مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی رسیده باشند.

وی علت این امر را حجم وسیع تبلیغات علیه ایران عنوان كرد و گفت: با برگزاری چنین اجلاسهایی می توان از زنان ایرانی الگویی برای كل جهان ساخت.

'مهین نوروزی فر' دبیر همایش نیز با بیان اینكه آموزش های حوزه جنبش بیداری اسلامی در مرحله اول برای بانوان رابط خانه های فرهنگ ارائه می شود ارتقای بینش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معرفت و بصیرت افزایی زنان را از اهداف این همایش عنوان كرد.

در این همایش یك روزه كه در فرمانداری سمنان برگزار شد، رابطان خانه های فرهنگ در كارگاه های دشمن شناسی و جنبش بیداری اسلامی، شبكه اجتماعی سازمان های مردم نهاد و تبیین اندیشه های راهبردی نهاد زنان و خانواده شركت كردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.