مسابقات دو و میدانی لیگ جام سرداران در دو بخش بانوان و آقایان مرحله اول این بازی ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جام سرداران که در مجموعه ورزشی انقلاب البرز و با حضور 162 ورزشکار در بخش انفرادی و 7 تیم بانوان و 9 تیم آقایان صورت گرفت که طی برگزاری این مسابقات در بخش تیمی، به ترتیب تیم کرج، نظر آباد و ساوجبلاغ به مقام اول تا سوم رسیدند.

در رده سنی نوجوانان آقایان در مواد 100 متر، 400 متر، 1500 متر و پرش طول مسابقه برگزاری شد که در ماده ی دوی 100 متر ، سالار صادق پور ، مهرداد بردبار و محمد رضا دیده بان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده  دو 400 متر محمد امین عبدلی مقام اول، مهرداد بردبار مانند دو 100 متر بار دیگر مقام دوم و سجاد عباسی مقام سوم را توانستند از آن خود کنند.

دونده های 1500 متر اسماعیل قادری، احمد رضا سیرایی و حمید حسنلو به ترتیب مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند. در ماده پرش طول هومن کاظمی توانست مقام اول را بدست بیاورد سالار صادق پور که در دو 100 متر به مقام اول رسیده بود در پرش طول مقام دوم را از آن خود ساخت، مقام سوم نیز نصیب محمدرضا دیده بان شد.

در مسابقات رده سنی بزرگسالان آقایان در مواد ورزشی دو 100 متر ، 400 متر، 1500 متر، پرش طول و پرتاب دیسک انجام شد که در ماده دو 100 متر، روح الله محمدی اول، محمد رضا وادی خیل؟ دوم و عادل عبدالله زاده سوم شدند.

در ماده دو 400 متر : بار دیر روح الله محمدی مقام اول را از آن خود کرد عباس توسلی مقام دوم و علیرضا نادری مقام سوم را توانستند کسب کنند. و  در دو نیمه استقامت 1500 متر ، نیما رشیدی، علی صیفی و احمد کهن ترابی به ترتیب مقام های اول تا سوم این بازی ها را به تصاحب خود در آوردند. در پرش طول ، سید حسین قاسمی توانست مقام اول را، بهرام خواجه دائم مقام دوم و مهدی مرادی مقام سوم را کسب کنند.

در آخر در ماده پرتاب دیسک مهدی شهبازی، یونس یوسف وند و اسلام همتی مقام اول ، دوم و سوم را بدست آوردند.
مسابقات در بخش بانوان در مواد دو 200 متر ، 400 متر ، 1500 متر، پرش طول و پرتاب وزنه انجام گرفت که در دو 200 متر سرعت مهدیه جعفر بیگلو به مقام اول ، راضیه حامدی مقام دوم و ریحانه شعبانی مقام سوم رسیدند در دو 400 متر ورزشکاران زیر توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند به ترتیب صبا فرزادوند زهرا انوشه پور و یاسمن میرزابابا.

در دو نیمه استقامت 1500 متر، آناهیتا سلطانی به مقام اول، مهرانه صفایی به مقام دوم و مهسا زارع زاده به مقام سوم رسیدند.
در پرتاپ وزنه لیلا فلاح نژاد اول، غزاله سرچشمه دوم و فرشته رجبعلی پور سوم شدند.

در آخر در ماده پرش طول ، غزاله سرچشمه مقام اول، غزاله مصطفایی دوم و شهلا حسن آبادی مقام سوم را کسب کردند./مح

برچسب ها: دومیدانی ، لیگ ، بانوان ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار