علاقه مندان انگليسي زبان در سراسر جهان از اين پس مي توانند با مراجعه به بخش انگليسي سايت خانه كتاب، اطلاعات جامعي را درباره فعاليت هاي مختلف اين موسسه به دست آورند.

به گزارش باشگاه خبرنگارن به نقل از روابط عمومي موسسه خانه كتاب؛داريوش مطلبي معاون اطلاعات و فناوري موسسه خانه كتاب با اعلام اين خبر افزود: با توجه به اينكه سايت خانه كتاب، كامل ترين منبع اطلاعات در حوزه نشر است و نيز اينكه محققان و مراكز مختلف جهاني نياز به اين اطلاعات دارند، سايت خانه كتاب در بخش انگليسي نيز براي مخاطبان جهاني راه اندازي شده است.
وي ادامه داد: در بخش انگليسي سايت موسسه خانه كتاب، اطلاعات به روز نشر ايران و اطلاعات جوايز حوزه كتاب كه خانه كتاب متولي برگزاري آن هاست، معرفي بانك هاي اطلاعاتي و نوع عرضه آمار نشر در اين بانك ها، خبرهاي حوزه نشر و نقد هاي كتاب، معرفي و اتصال به منشورات موسسه خانه كتاب از جمله كتاب هاي ماه، كتاب هفته و بخش انگليسي خبرگزاري كتاب در اختيار علاقه مندان و پژوهشگران سراسر جهان قرار گرفته است.  
به گفته وي؛در صورتي كه كاربر انگليسي زبان نياز به اطلاعات بيشتري داشته باشد با ارسال درخواست و معرفي خود مي تواند ترجمه انگليسي اين آمار را نيز دريافت كند.
مطلبي همچنين از ترجمه بانك اطلاعات ناشران ايراني به زبان انگليسي در آينده نزديك خبر داد.
سايت موسسه خانه كتاب، به نشاني اينترنتي www.ketab.ir  كامل ترين مرجع اطلاعاتي حوزه نشر در كشور است كه به دو زبان فارسي و انگليسي طراحي و در اختيار علاقه مندان كتاب قرار گرفته است./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار