مدير تيم ملي كاراته بزرگسالان گفت: هر چند استفاده از جواناني كه سابقه حضور در مسابقات آسيايي را ندارند نوعي ريسك است اما مسئوليت نتايج بدست آمده در ازبكستان را برعهده مي گيرم.

جبيب الله ناظريان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت:  تيم ملي بزرگسالان از نفرات جوان و با انگيزه اي تشكيل شده كه به مدال آوري آنها اميدوارم.

وي تصريح كرد: هر چند حضور در ميدان آسيايي با جواناني كه سابقه حضور در مسابقات آسيايي ندارند ريسك بزرگي محسوب مي شود اما من مسئوليت نتايج بدست آمده در ازبكستان را مي پذيرم و به مدال آوري آنها اميدوارم.

ناظريان خاطرنشان كرد: مسابقات آسيايي برزگسالان از فردا 26 تير به مدت 2 روز در تاشكند ازبكستان برگزار مي شود و كاراته كاها براي كسب بهترين نتايج پا به ميدان آسيايي مي گذارند.

ناظريان ادامه داد: همدلي زيادي بين بازيكنان و كادر فني وجود دارد به موفقيت تك تك ملي پوشان اميدوارم همه آنها چه در انفرادي و چه درتيمي براي كسب بهترين نتايج به ميدان مي روند و همگي تنها يك هدف داريم و آن سربلندي و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوري اسلامي ايران در مسابقات پيش رو است.

ناظريان در مورد نقش قرعه در ميزان موفقيت كاراته كاها خاطرنشان كرد: بطور قطع قرعه نمي تواند در نتايج بدست آمده توسط ورزشكاران بي تاثير باشد اما معتقدم اگر كاراته كايي پيش از آغاز مسابقات به فكر قرعه باشد، نيمي از مسابقه را باخته است چرا كه اگر كسي براي مدال طلا به ميدان مي آيد بايد فقط به كسب مدال و ارائه بهترين مسابقات بيانديشد نه قرعه مناسب!

ناظريان گفت: تمرينات خيلي خوبي را پيش از مسابقات آسيايي ازبكستان پشت سر گذاشته ايم و بطور قطع مي توانيم در اين ميدان آسيايي موفق باشيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار