مهمترين عناوين اخبار بين الملل باشگاه خبرنگاران كه در روز يكشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: سرازير شدن دلارهاي سعودي به جيب وهابي‌ها براي تخريب انقلابهاي عربي ، افشاي رابطه طارق الهاشمي با گروهك تروريستي منافقين ، سوريه، ليبي نيست و... است

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

سرازير شدن دلارهاي سعودي به جيب وهابي‌ها براي تخريب انقلابهاي عربي



 تحليلگر مسائل کشورهاي عربي به بررسي موضع عربستان سعودي و تامين مالي وهابي ها در برابر بهار عربي پرداخت.

افشاي رابطه طارق الهاشمي با گروهك تروريستي منافقين



علي حسين نژاد، مترجم ويژه سرکرده گروهك تروريستي منافقين، از همكاري بين اين گروهك و برخي از شخصيت هاي سياسي و پارلماني در عراق پرده برداشت كه از بارزترين اين شخصيت ها مي توان طارق الهاشمي معاون فراري رئيس جمهور عراق را نام برد.

بولتون: سوريه، ليبي نيست



جان بولتون نماينده اسبق آمريکا در سازمان ملل اذعان کرد صحنه جهاني اجازه مداخله نظامي در سوريه را به غربي ها نمي دهد و افزون بر اين غربي ها خود نيز آماده چنين اقدامي نيستند.

نقش مثبت و سازنده ايران در حل بحران سوريه



کارشناس سياسي سوري نقش ايران را مثبت و سازنده دانست و تاکيد کرد اگر واقعا هدف از تحرکات در سوريه آزادي و دموکراسي است مي توان از طريق گفتگو به اين هدف دست يافت و ايران نيز قادر است به اين امر کمک کند.

سكوهاي گازي رژيم صهيونيستي در تيررس کامل موشک‌هاي ايران و مقاومت



 توانمندي هاي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، موشك هاي پيشرفته زمين به درياي سوريه و توان موشكي حزب الله لبنان، ميدان هاي گازي آبي رژيم صهيونيستي را در تيررس كامل و عاري از دفاع قرار داده است.

کمبود شديد انرژي بحران تازه رژيم صهيونيستي

 کارشناس غربي گفت تحولات اخير منطقه خاورميانه رژيم صهيونيست را در بخش تامين انرژي مورد نياز با مشکلات جدي مواجه کرده است.

سانسور اعتراضات عربستان در رسانه‌هاي غربي و عربي

 روزنامه نگار روزنامه القدس العربي چاپ لندن از عملکرد رسانه هاي عربي و بين المللي در سانسور خبرهاي مربوط به اعتراضات در شرق عربستان انتقاد کرد.

ديدار کلينتون با شماري از مقامات بلند پايه نظامي مصر

هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا پس از آنکه حمايت قاطع خود را از دوره انتقالي در مصر به سمت دموکراسي اعلام کرد ، يکشنبه در قاهره با شماري از مقامات بلند پايه نظامي اين کشور ديدار کرد.

35 حزب اردني، انتخابات اين كشور را تحريم كردند

 35 حزب و جنبش سياسي در اردن، اعلام كردند كه اصلاحات صورت گرفته در قانون انتخابات اين كشور توسط پادشاه نمايشي است و به همين دليل انتخابات پارلماني پيش رو در اردن را تحريم مي كنند.

تصميم همسر عرفات براي شکايت درخصوص مسموميت ياسر عرفات



يک وکيل سوئيسي اعلام کرد پس از کشف مقادير غير عادي از پلونيوم در وسايل شخصي ياسر عرفات ،بيوه رئيس فقيد تشکيلات خودگردان فلسطيني مي خواهد به دستگاه قضايي فرانسه درخصوص مسموميت همسر خود شکايت کند.

پيشنهاد مقامات عربستاني به مرسي براي پيوستن مصر به شوراي همكاري خليج فارس

روزنامه هرالد تريبون آمريكا، در تازه ترين شماره خود از پيشنهاد مقامات عربستاني به محمد مرسي براي پيوستن مصر به شوراي همكاري خليج فارس خبر دادند.

نگاهي اجمالي بر ماليات بر خانه‌هاي خالي در كشورهاي مختلف جهان

به تازگي كميسيون اقتصادي مجلس، از نهايي شدن ماليات پايه اي 200 هزار تومان بر خانه هاي خالي از متراژ پايين و حتي ممنوع الخروج شدن دارندگان 2 واحد مسكوني به بالا در صورت عدم تسويه خبر داده است.

سخنگوي وزارت خارجه سوريه: نيروهاي ارتش به درخواست مردم وارد التريمسه شدند

شبکه تلويزيوني العالم در خبري فوري اعلام کرد جهاد المقدسي سخنگوي وزارت خارجه سوريه در کنفرانسي خبري موضعگيري کوفي عنان را درباره کشتار تريمسه شتابزده دانست و تاکيد کرد اين سخنان هيچگونه سند و مدرکي ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار