مراسم معارفه مسئول تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ در این مراسم که با حضور دکتر دولت آبادی ریاست واحد ،اعضای هیأت رئیسه و همچنین مسئول بسیج دانشجویی برگزار شد، مجتبی اکبری، مدیر کل تشکلهای سیاسی اسلامی گفت: امروز مفتخریم که دانشگاه آزاد اسلامی به آغوش ملت برگشته و با تمام توان پیگیر اجرای منویات مقام معظم رهبری در دانشگاهها خواهیم بود.                                                                  

ایشان هدف اصلی فعالیت تشکل های سیاسی اسلامی در دانشگاه را جاری ساختن تفکر بسیجی در دانشگاه دانست و در رابطه با فعالیتهای سیاسی اسلامی در دانشگاه گفت : این تشکلها در ابتدا باید کار اسلامی و فرهنگی انجام داده و به امور هیأتهای مذهبی پرداخته  و بعد به کار سیاسی بپردازند .        
 
مجتبی اکبری شفاف سازی دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید را عامل اصلی موفقیت دانشگاه آزاد دانست و افزود: امروز اتاق ریاست دانشگاه یک اتاق شیشه ای است به این معنا که شفاف عمل می کند و قابل مشاهده و قضاوت است. بی شک پرهیز از محافظه کاری، بیان صریح مطالب و دوری از هرگونه رودربایستی سیاسی قطعا دانشگاه را به سمت اهداف عالیه در آینده خواهدرساند.  
 
در ادامه دکتر دولت آبادی و اعضای هیأت رئیسه ضمن خیر مقدم اعلام آمادگی خود را جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به منویات مقام معظم رهبری اعلام نمودند.             

 در پایان ، مجتبی اکبری مدیر کل تشکلهای سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی سید
محمد احمدی را بعنوان نماینده تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب معرفی وحکم ایشان توسط دکتر دولت آبادی به ایشان تحویل شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار