ميشائيل هنكه، مربي آلماني سابق تيم استقلال، با اين تيم دچار مشكلاتي شده، وی با آبي ها قرارداد دارد و از طرفي پولش را نيز دريافت نكرده است اما وي خواستار دريافت طلبش از مسئولان اين تيم است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، ميشائيل هنكه، مربي آلماني تيم استقلال اعلام كرده است كه به محض دريافت پول بدليل طلب فصل قبل خود با آبي ها وارد مذاكره مي شود تا شرايط را مورد ارزيابي قرار دهد.

اين در حالي است كه مسئولان تيم استقلال اعلام كردند اين مربي بايد از آلمان وارد ايران مي شد تا شرايط را مورد ارزيابي قرار دهد.

گفتني است، ميشائيل هنكه نيز بدليل عدم تماس مسئولان تيم استقلال به ايران سفر نكرد زيرا تصور داشت كه آبي ها به وي نياز ندارند و امير قلعه نوعي دستياران خود را انتخاب كرده است.

از طرفي اعضاي تيم  استقلال و شخص امير قلعه نوعي معتقد است كه هنكه را مورد تاثير قرارداده است اما اطلاعات اشتباهي را در اختيار وی قرار دادند و اين درحالي است كه سرمربي تيم به وي احساس نياز كرده است.

شايان ذكر است ، مربي آلماني سابق تيم استقلال اعلام كرده است بايد حساب يك فصل حضور در تيم را با مسئولان اين تيم تسويه كند تا پس از آن در مسائل ديگر با اعضاي اين تيم گفتگو كند.

اين در حالي است كه ميشائيل هنكه ديگر شانسي براي همراهي تيم ندارد اما اميرقلعه نوعي به وي اعتقاد دارد و در صورتي كه شرايط مهيا مي شد از وي روي نيمكت تيم بهره مي برد./مح

برچسب ها: هنکه ، استقلال ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار