شهردار منطقه 22گفت:اسکیت پارک آموزشی و حرفه ای بوستان جوانمردان ایران حدود 5 هزار متر مربع، بعنوان بزرگترین زمین اسکیت کشور همزمان با بهره برداری از این بوستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: شهرداری منطقه این اسکیت پارک را در ضلع شمال بوستان جوانمردان ایران با مساحت حدود 5000 متر مربع احداث کرده که اکنون آماده بهره برداری است.
وي با اشاره به اينکه این فضا به منظور ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد فضای مفرح برای سرگرمی کودکان، نوجوانان و جوانان و مراجعه کنندگان به بوستان جوانمردان احداث شده تصريح کرد:از نظر وسعت، بزرگترین اسکیت پارک آموزشی در سطح کشور است  ومساحتی بالغ بر 4600 متر مربع از این زمین به منظور بازی و آموزش افراد بالای 14 سال و  بخشی دیگر از این زمین نیز با مساحت 420 متر ویژه تفریح و آموزش افراد زیر 14 سال پیش بینی و احداث شده است.
وی افزود: تمامی گروههای سنی می توانند افزون بر استفاده از این فضای گسترده برای تفریح، ورزش و سرگرمی، بصورت حرفه ای اسکیت را آموزش ببینند.
شهردار منطقه 22 خاطرنشان كرد:در فضای خارجی مشرف این زمین نیز سکویی با ظرفیت استقرار 1200 نفر، بصورت مسقف دارای سقف سبک احداث شده که خانواده ها می توانند با قرار گرفتن در آن، ضمن تماشای فرزندانشان در زمین اسکیت، از برنامه های تلویزیون بزرگ شهری نصب شده در ضلع شرقی این زمین استفاده کنند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید پورافضل
۱۷:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
زمین این مجموعه متعلق به اهالی کن بوده ودر آن گندم کشت می شده است!!!!