شهردار منطقه 21 گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب در راستای ارتقای فرهنگ استفاده از پوشش مناسی از سوی اداره بانوان منطقه در مرکز آموزشهای اجتماعی محله باشگاه نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سلیمی افزود: در این نمایشگاه انواع مختلف پوشش مناسب و زیبا در جهت بازدید و اطلاع بانوان منطقه به نمایش گذاشته شد و از سوی آنها مورد استقبال قرار گرفت.
همچنین همزمان با برپایی این نمایشگاه نشست صمیمانه ای با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون قرآنی و تعدادی از بانوان بازدید کننده در خصوص حجاب برتر و چرایی رعایت آن برگزار شد.
وی در ادامه اظهار کرد: بحث عفاف و حجاب در جامعه کنونی ما بیشتر روی بانوان تاکید دارد در صورتی که قرآن اشاره واضحی به رعایت حجاب و کنترل نگاه از سوی مردان دارد و باید در جامعه آموزش حجاب و عفاف تک بعدی و فقط مختص بانوان نباشد و مردان را هم باید با امر حجاب از نوع استفاده و پوشش مناسب در جامعه و کنترل حرکات و نگاهشان آشنا کرد.
براساس این گزارش نمایشگاه کتابی هم در مرکز آموزشهای اجتماعی محله باشگاه نفت زیر نظر سرای محله برگزار شد، کتابهای موجود در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف از مبلغ درج شده در جلد کتاب به شهروندان منطقه و خریداران کتاب به فروش می رسد.

*رنگ آمیزی کیوسکهای مطبوعاتی
به همت واحد ساماندهی و طی بازدید کارشناسان مربوطه از کیوسکهای مطبوعاتی سطح ناحیه یک ضمن صدور اخطار جهت تسویه حساب امور معوقه سه ماهه اول سال 91 و همچنین رنگ آمیزی بدنه دکه ها با رنگ های مصوب از سوی متصدیان مربوطه به اجرا درآمد و 6 کیوسک مطبوعاتی در سطح ناحیه رنگ آمیزی که هدف از این اقدام ایجاد زیبایی بصری و آرامش دیداری است.

*برگزاری مسابقات کونگ فو محلات منطقه
مسابقات کونگ فو محلات در مجموعه ورزشی الزهرا برگزار که در این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در تمام اوزان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می گردد.

*مسابقات کشتی در غرب پایتخت برگزارشد
این مسابقات در تمام اوزان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور 86 شرکت کننده در مجموعه ورزشی استقلال برگزار و مورد استقبال شهروندان ورزشگار قرار گرفت.

*برپایی ایستگاه سیار آموزش شهروندی
با توجه به لزوم آموزش شهروندی در خصوص اصول شهروندان و آگاهی شهروندان و آشنایی آنان با نحوه عملکرد بخش های مختلف شهرداری اعم از آموزشهای شهروندی، خدمات شهری و فنی و ترافیک عمران برگزار می کند این ایستگاه با استقرار در محله وردآورد واقع در ناحیه 3 شهرداری منطقه اقدام به توزیع بروشورهای مختلف در زمینه خدمات رسانی شهروندان خواهد کرد.

*برگزاری سمینار ستاد مدیریت بحران
ستاد مدیریت بحران منطقه کلاس سمینار آموزش در قالب طرح اماکن مهم مسکونی برگزار و کلیه ساکنان ساختمان های مسکونی با مبحث چگونگی برخورد در زمان بحرانی آشنا شدند.

*اردوی تفریحی ویژه معلولان
همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی اعضا کانون معلولان با حضور در پارک جنگلی چیتگر ضمن پرداختن به ورزش و تفریح در کارگاه آموزشی تکنیک های ارتباطی ویژه معلولان، مهارتهای زندگی و.... شرکت کردند.

*بزرگراه فتح ساماندهی شد
به همت ادارات خدمات شهری و در راستای پاکیزه سازی، نظافت، رفت و روب و لایروبی انهار محور فتح حد فاصل بلوار گلها تا سه راه سنگی ساماندهی شد.

*تجهیز اسکانهای کارگری در منطقه
یکی از وظایف مهم مسئولین خدمات شهری منطقه نوسازی و تجهیز، توسعه و بازسازی محل های زندگی کارگران خدمات شهری در سطح منطقه است.
رئیس اداره خدمات شهری گفت: یکی از آیتم های آن مصوبان بازسازی اسکانهای کارگری بود که مقرر شد با همت مضاعف نواحی و نظارت مستمر این اداره اجرا و تکمیل شد.

*کسب رتبه نخست اداره محیط زیست منطقه در بین مناطق 22 گانه
واحد محیط زیست اداره خدمات شهری و زیست محیطی ناحیه 3 در ارزیابی 4 ماهه پایان سال 90 از سوی ستاد محیط زیست و توسعه پایداری شهری شهرداری تهران موفق به کسب رتبه برتر در بین 123 ناحیه شهر تهران شد.
کارشناس واحد محیط زیست اداره خدمات شهری ناحیه 3 منطقه گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با جانوران مضر شهری در سلامت شهروندان واحد محیط زیست اداره خدمات شهری ناحیه اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشتند که با برگزاری کارگاه آموزشی در سطح مدارس، مساجد و خانه های سلامت توزیع بروشورهای آموزشی در بین شهروندان و اجرای طرح های جهادی در سطح محلات بر کاهش حضور جانوران مضر شهری تلاش گسترده ای انجام داده شد. /ل
برچسب ها: عفاف ، نمایشگاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.