قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز گفت: اين جبهه براي انتخابات آتی ریاست جمهوری به جمع بندی رسیده است.

صادق اکبری قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز و عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه مراحل تشکيل حزب جوانان ایران امروز تکمیل شده است، گفت: حزب جوانان ایران امروز بزودی جهت اخذ مجوز فعالیت به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

وي افزود: پیش نویس اساسنامه حزب تنظیم و درحال بحث و بررسی بوده و احتمالا تا هفته آينده کلیات آن به تصویب خواهد رسید.

اکبري اظهار داشت: با حضور اعضایی با گرایش ها و تفکرات معتدل و مستقل در صدد تشکیل شورای مرکزی منسجم، کارآمد و به دور از حساسیت و تنش های سیاسی هستیم.

وي با تاکيد بر اينکه همزمان در حال بررسی شرایط و ظرفیت های موجود در استان ها و شهرستان ها هستیم، تصريح کرد: بلافاصله پس از شکل گیری شورای مرکزی، شوراهای استان ها و شهرستان ها نیز تشکیل و شروع به فعالیت مي نمایند.

قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز پيرامون برنامه هاي اين جبهه  براي انتخابات آتی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: طی جلساتی که جبهه جوانان ایران امروز در هفته های اخیر داشته است، روی گزینه هایی که از سوی دو طیف اصلاح طلبان و اصول گرایان و جبهه جوانان ایران امروز مطرح شده‌اند بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفته و به جمع بندي‌هایی رسیده ایم  که از بین گزینه هاي منتخب می توان به مجيد گروسی دبیر کل جبهه جوانان ایران امروز اشاره نمود .

وي خاطر نشان کرد: در انتخابات آتی ریاست جمهوری نيز مانند انتخابات مجلس نهم، شاهد حضور پرشور و تاثیر گذار جبهه جوانان ایران امروز خواهیم بود.

لازم به ذکر است چندي پيش محمد علي پورموسوي مديركل سياسي وزارت كشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به برخي اسامي احزاب تازه تاسيس اشاره کرده بود که در اين ميان نامي از جبهه جوانان ايران امروز مشاهده نمي‌شد.

انتهاي پيام/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار