واريز ما به التفاوت سوخت معلولان به حساب آنها

تامين سوخت معلولان يكي از دغدغه هاي زندگي اين افراد به شمار مي رود كه از اين پس هر سه ماه مابه‌التفاوت سوخت آنها به حسابشان واریز مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، از زمان سهميه بندي بنزين معلولان لراي تردد خود همواره با مشکلات فراواني مواجه بودن مشکلاتي که شايد باعث شد تا بسياري از اين افراد خانه نشين شوند و سرنوشتي جز ايزوله شدن را در طالع خود نداشته باشند.
اما انگار اوضاع متفاوت شده ، اوضاعي که شايد باب ميل معلولان باشد و شايد مرهمي باشد بر زخم مشکلات ترددي آن ها در شهري که رنگ مناسب سازي را به خود نديده است.
خبرهاي خوشي به گوش ميرسد خبرهايي که براي معلولان خوشايند است ، خبر پرداخت مابه تفاوت سهميه سوخت معلولان ، سخنگويي ، معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي کشور با اشاره به اينکه  سهميه سوخت معلولان ماهانه 30 ليتر است و مابه تفاوت اين مقدار قرار است به صورت ماهانه به حساب آن ها واريز شود گفت :ارسال نامه رئیس سازمان بهزیستی به وزیر تعاون، کار و راه اجتماعی در خصوص پرداخت مابه‌التفاوت سوخت معلولان صورت گرفته و  این نامه هفته گذشته ارسال شده است و پس از طی سیکل اداری به معاونت نظارت و راهبردی ریاست‌جمهوری از طریق وزیر ارسال خواهد شد.
سخنگویی اظهار داشت : در صورتی که پاسخ نامه سریعا داده شود سازمان بهزیستی آمادگی دارد مابه‌التفاوت سوخت معلولان را به حساب آنها واریز کند.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده قرار است هر 3 ماه مبلغ 12 الی 15 هزار تومان به حساب معلولان واریز شود که پیش‌بینی می‌شود 30 هزار معلول شدید، خیلی شدید و متوسط از این تسهیلات استفاده کنند.
پرداخت مبلغ مابه تفاوت سهميه سوخت معلولان موچب مي شود تا اين افراد براي تردد دلگرم شده و از ايزوله شدن اين قشر جلوگيري شود./ف
گزارش از زرچيني
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار