رئیس مجلس ملی فلسطین در پیامی از به رئیس مجلس شورای اسلامی از حمایت‌های کشورمان در احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین قدردانی و همبستگي ملت فلسطين را با دستیابی جمهوري اسلامي ايران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای اعلام كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران سلیم الزعنون رييس مجلس ملي فلسطين در پاسخ به پیام چندی قبل علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در محکوم کردن اقدامات رژیم اشغالگر صهيونيستي در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت و مردم کشورمان در احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین به ویژه محکوم‌کردن اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در جعل هویت فرهنجگی سرزمین فلسطین و تلاش این رژیم برای تغییر وضع حقوقی و بافت جمعیتی مناطق اشغالی قدردانی کرده است.

رئیس مجلس ملی فلسطین در ادامه اين پيام آمادگی خود را برای همفکری و همکاری مشترک با مجلس شورای اسلامی در اقدامات ضروری در سطح پارلمان‌ها و کشورها برای رویارویی با اقدامات جنایتکارانه اشغالگران قدس اعلام کرد.

سلیم الزعنون در بخشی از این پیام خطاب به لاریجانی آورده است: پیام جناب‌عالی بیانگر احساسات پاک و مواضع اصولی شما در برابر حقوق ثابت و قطعی مردم فلسطین و محکومیت اقدامات نژادپرستانه و ناجوانمردانه حکومت صهیونیستی است؛ اقداماتی که هدف آن تعرض به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس شریف و ویران ساختن مسجدالاقصی است.

وی در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به زرّادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی و سکوت قدرت‌های استکباری جهان در مقابل اقدامات این رژیم تاکید کرده است: با جمهوری اسلامی ایران در جهت تلاش برای دست‌یابی به انرژی صلح آمیز هسته ای اعلام همبستگی و تبلیغات تحریک آمیز رژیم متجاوز و اشغالگر را علیه جمهوری اسلامی ایران و برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای آن محکوم می‌کنیم.

انتهاي پيام /س2

برچسب ها: لاریجانی ، فلسطین ، مجلس ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار