مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سامانه کشوری ثبت نام از کارآفرینان برتر، 25 هزار کار آفرین با 33 هزار شغل شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسعود کاظم زاده گفت: در سامانه کشوری ثبت نام از کارآفرینان برتر 35 هزار کارآفرین با ایجاد 44 هزار شغل شرکت کرده اند که سن 42 درصد از ثبت نام کنندگان در سامانه کارآفرینان برتر زیر 35 سال است.
وی در ادامه به اهداف برگزاری جشنواره های کارآفرینان برتر اشاره کرد و افزود: ارایه راه کارهای علمی ترویج فرهنگ کارآفرینی متناسب با چشم انداز 20ساله کشور ، رشد بهره وری و افزایش سهم آمار رشد اقتصادی، کشف ، توسعه و تقویت سرمایه ها و قابلیت های انسانی به عنوان زیر بنای رشد و توسعه اقتصادی افزایش سهم کارآفرینان در رشد فناوری های برتر صنایع نوین از جمله اهداف این جشنواره ها است.
مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ اندیشیدن، ارزش آفرینی و کارآفرینی، بهبود فضای کسب و کار از پنجره اقتصاد کارآفرینی از دیگر اهداف مورد نظر این حوزه هستند .
حسن موسوی چلک با اشاره به برگزاری همایش ملی فضای مجازی و آسیب های اجتماعی نوپدید در پاییز سال جاری اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این همایش تحلیل نظری تاثیر فضای مجازی به آسیب های اجتماعی نوپدید است.
وی در ادامه تاکید کرد: شناسایی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نقش آن در تامین امنیت و آگاهی خانواده ها، شناسایی راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی و شناسایی راهکارهای مداخله موثر برای افراد درگیر در آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این جشنواره است که برای نخستین بار برگزار می شود.
مدیر کل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: این همایش در سه محور مقاله می پذیرد که محور اول، سیاستگذاری اجتماعی در حوزه فضای مجازی و آسیب های اجتماعی است، محور دوم خانواده فضای مجازی و آسیب های اجتماعی و محور سوم نیز گونه شناسی جرائم سایبری است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار