نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مدام دم از اکتشاف و استخراج نفت مغان می‌زنیم در حالی که هیچ زیرساختی برای بهره‌برداری از این منابع وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود: بنده در دور سوم مجلس نیز این موضوع را از طریق وزیر نفت پیگیری کردم ولی از آن زمان تاکنون هیچ حرکتی برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز اعم از راه مناسب و سهل‌الوصول راه آهن یا ارتباط دریایی به وجود نیامده است که با استخراج و اکتشاف نفت بتوان این مواد را به کشورهای دیگر یا استانهای مختلف انتقال داد.

وی شرط لازم اکتشاف و استخراج نفت مغان را مهیا شدن چنین زیرساخت‌هایی عنوان کرد و افزود: لازم نیست شعار داده و مردم را فریب دهیم بلکه باید به آنها گفت قرار نیست هر جا منبع نفتی شناسایی شود به سرعت استخراج و اکتشاف شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد بلکه لازم است این منابع برای نسل‌های بعدی باقی بماند.

حجت الاسلام برومند در ادامه مدعی شد ما به اسم مجمع نمایندگان استان را تشکیل دادیم اما رسماً مجمع تشکیل نشده چرا که اگر مجمع شکل گرفته بود همه نمایندگان در جلسه حاضر می‌شدند که به دلیل بی‌اهمیت بودن این تشکیلات، اعضا حضور نیافتند./س 

برچسب ها: اردبیل ، اکتشاف ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.