مسابقات قهرماني اسنوكر بانوان كشور با حضور چهار بيلياردباز خوزستاني به ميزباني تهران برگزار خواهد ‌شد

محمد‌علي چابك، رييس هيات بولينگ‌ و بيليارد استان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار‌كرد: اين مسابقات از روز سه‌شنبه (27 تيرماه) به مدت سه روز و به ميزباني تهران برگزار مي‌شود. بهترين‌هاي اين رقابت‌ها نيز به اردوي تيم‌ملي دعوت خواهند ‌شد.

وي بيان‌كرد: طاهره اسلامي، سحر بايماني، نسرين الهي‌خواه و ليلا مالكي، بازيكنان خوزستاني شركت‌كننده در اين رقابت‌ها هستند.

 رييس هيات بولينگ و بيليارد استان درباره نحوه برگزاري اين مسابقات گفت: مرحله اول اين رقابت‌ها به صورت دوره‌اي و مراحل بعدي آن به صورت تك‌حذفي انجام مي‌شود.

 وي با بيان اين‌كه بانوان اسنوكرباز ما در بالاترين سطح كشور قرار دارند، اظهار‌كرد: آن‌ها عملكرد خوبي در اين رشته دارند و حرف اول اسنوكر را در ايران مي‌زنند.

 چابك ادامه‌داد: در دور قبلي مسابقات قهرماني كشور كه سال گذشته به ميزباني آبادان برگزار شد، اسلامي و بايماني به ترتيب توانستند عنوان‌هاي قهرماني و نايب‌قهرماني را از آن خود كنند.

 وي خاطرنشان‌كرد: پيش‌بيني مي‌كنيم سه بازيكن از چهار ورزشكار اعزامي استان به اين رقابت‌ها روي سكو قرار بگيرند و صاحب جايگاه‌هاي اول تا سوم شوند.

 رييس هيات بولينگ و بيليارد خوزستان افزود: در اين مسابقات، اسلامي و بايماني به ترتيب مي‌توانند در مكان‌هاي اول و دوم قرار بگيرند. از بين الهي‌خواه و مالكي نيز يكي از آن‌ها مي‌تواند مقام سوم را از آن خود كند.

 وي در ادامه با بيان اين‌كه زمان برگزاري مسابقات از سوي فدراسيون بسيار دير به ما اعلام شد، گفت: اين موضوع موجب مي‌شود تا نفرات ما با آمادگي لازم وارد مسابقات نشوند؛ اگر آن‌ها تاريخ برگزاري مسابقات را زودتر اعلام مي‌كردند، مي‌توانستيم براي آمادگي بازيكنان‌مان اردويي را برپا كنيم./س

برچسب ها: رقابت ، اسنوکر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.