رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه امام راحل الهام بخش موج بیداری اسلامی در منطقه است و مظلومیت ملتی مثل بحرین زمینه نابودی استکبار را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی اظهار کرد: ابزار فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب، مدتهاست که قدیمی و بی تأثیر شده است..

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند مذاکرات 1+5، افزود: تا نیت و قصد اعضای 1+5 در مذاکرات هسته ای با ایران، شفاف و سازنده نباشد کار پیش نخواهد رفت. بسته های پیشنهادی ایران به 1+5 کامل، دقیق و واضح است و طرف مذاکره کننده باید بداند ملت ایران از حقوق مسلم خود طبق قوانین بین الملی ذره ای عقب نشینی نخواد کرد.

وی گفت: بیداری روز افزون کشورهای اسلامی بدون تردید نشأت گرفته از آرمان های بلند جمهوری اسلامی و دکترین جهانی امام راحل (ره) است که با رهبری مقام معظم رهبری، الهام بخش موج ضد استکباری در جهان شده است.

رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تحریم ها و محدودیت ها باعث شده است ایران به استعدادها و توانمندی های داخلی متکی باشد و این پیشرفت های باور نکردنی ایران است که برای غرب غیر قابل باور و غیر قابل تحمل است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوضاع ملت مسلمان بحرین تصریح کرد: جنایات اتفاق افتاده در بحرین و علیه ملتی که چیزی جز حق خود را مطالبه نمی کند، بدون تردید زمینه نابودی مسندهای قدرت ظالمان را فراهم خواهد کرد./س



برچسب ها: اندیشه ، الهام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.